fbpx

חמישה מוצרי טיפוח שאהבתי החודש

מוצרי טיפוח מומלצים חודש מאי

חודש מאי הגיע לסופו ואיתו מסורת ישנה שמזמן לא עשיתי – בחירת מוצרי טיפוח מומלצים שאהבתי החודש. אני אומנם מתנסה במגוון מוצרים במהלך החודש, אולם תמיד יהיו את אלה שאושיט אליהם את היד הרבה יותר פעמים, ואשתמש בהם באופן תדיר. מזג האוויר שמשתנה ומתחמם מביא עמו את הצורך האישי שלי במוצרי טיפוח בעלי מרקם קל משקל ויכולת ספיגה מעולה, כאלה שנטמעים היטב בעור ולא מעיקים עליו (ועליי).

סרום ויטמין סי מרוכז

גילוי הביוטי הנוכחי שלי הוא סרום ויטמין סי טהור של ג’יג’י. ויטמין סי הוא רכיב טבעי ויעיל מאוד בטיפול בפיגמנטציה, הבהרה, הענקת גלואו לעור ועידון קמטוטים. הוא אנטיאוקסידנט עוצמתי אבל יש איתו עניין – הוא נוטה להיות לא יציב. בבוסטר החדש של ג’יג’י, אבקת ויטמין הסי מאוחסנת בפקק פטנט. בלחיצה על הפקק האבקה משוחררת לתוך הסרום הלחותי ונוצר בוסטר ייעודי לשבועיים. כך המוצר שומר על טריות ואפקטיביות מירביים. הסרום מכיל חומצה היאלורונית, גליצרין טבעי וחומצה פרולית המעורבבים עם האבקה הטהורה ומעניקים יחד לעור גלואו בריא וחיוני. לסרטון הדגמת שימוש באינסטגרם שלי לחצו כאן.

לאתר ג’יג’י לחצו כאן

תחליב לחות אוסמוטר מרוכז

אני מאוד אוהבת את מה שקורה עם מותג אהבה בשנים האחרונות. זה מתחיל במיתוג שעבר שינוי משמעותי, הפך צעיר ועדכני וממשיך בפורמולות והפטנטים שעומדים מאחורי המוצרים. תחליב הלחות החדש של המותג הפך לאהוב עלי במיוחד, יעיד הבקבוק שמתרוקן בקצב מסחרר. הוא מכיל ריכוז גבוה מאוד של האוסמוטר – תמצית המינרלים הבלעדית של אהבה, אשר הוכחה מחקרית כמשפרת את רמת הלחות והזוהר בעור. הוא מועשר בחומצה האלורונית ונוגדי חמצון, טבעוני, נטול פרבנים ובעל מרקם קליל מאוד שמתאים למזג האוויר הישראלי. מוצר מצוין שארכוש בעתיד בוודאות.

30% הנחה עם הקוד HOLIDAY30 לכבוד שבועות.

קליק לרכישה באתר אהבה

קרם עיניים מלחח + הטבה

אהבתי למותגים קוריאניים היא דבר ידוע ברבים. אני אוהבת את המינימליזם והמיקוד של המוצרים הללו, לצד עיצוב אריזות נעים ופורמולות מיוחדות. קרם העיניים של היימיש הוא מוצר מצוין במחיר מעולה, עם יתרונות ברורים. המרקם שלו עשיר ומלחח מצד אחד, ומנגד אינו כבד או שמנוני ומסתדר היטב עם איפור. הוא נלחם בגבורה ביובש ואדמומיות מהם סבלתי בעקבות גירוי בעור, והוא מגיע עם רולר עיסוי חמוד שאפשר לשמור במקרר ולרענן את האזור. את הקרם, לצד מגוון מוצרים קוריאניים מעולים תוכלו למצוא באתר החדש ‘דלנים’.

הטבה בלעדית! לקוראות הבלוג יש 15% הנחה על כל אתר דלנים.

קליק לרכישה באתר דלנים

קרם הגנה מינרלי

נתחיל מהסוף – אומנם לא מדובר בקרם מושלם אבל עדיין, הוא כאן, נכנס בגבורה למומלצי החודש. אז מה בדיוק העניין? קרמי הגנה מינרליים הם המועדפים עלי כרגע, שכן הם מבוססים על מססני קרינה שנחשבים בטוחים יותר ממסנני קרינה שאינם מינרליים. לצד היתרונות של מסנני קרינה מינרליים ישנו חסרון קבוע – הם נוטים להשאיר על העור מעטה לבן. בחלק מהמקרים אותה שכבה לבנה נספגת בעור לאחר זמן מה, אולם במקרה הנוכחי עם הקרם של SUN&SHINE, היא נותרת על העור. לא לנצח אומנם, אבל היא שם. אני חיה עם זה בשלום כי א’ – אני בהירה וב’ – הוא מצליח לספק את הסחורה בסעיפים אחרים שחשובים לי. אין לו ניחוח דומיננטי והוא לא שמנוני במריחה. מסיבות אלה אני משתמשת בו באופן יומיומי ואמליץ עליו לבהירות בלבד. אם אתן עונות להגדרה – במחיר הנוכחי שלו מדובר בדיל בכלל לא רע. הוא נמכר כעת במחיר מבצע של 59.90 ש”ח במקום 89.90 ש”ח (עד ה-8.6).

קליק לרכישה באתר סופר פארם

מסכת פנים מבהירה וממריצה

מכורה למסכות פנים אנוכי, זה ידוע, ואת המסכות המעולות של מותג ק’יהלס אני אוהבת במיוחד. מסכת הכורכום הממריצה של המותג עושה בדיוק את מה שהיא מבטיחה – מרעננת, מבהירה וממריצה, וגורמת לעור הפנים וליום בכלליות להיראות בהירים ושמחים הרבה יותר. היא מכילה גרגרי חמוציות המבצעים פילינג עדין בעור, ומתאימה לכל סוגי העור. היא קלה לשימוש ואפשר להניח אותה לפי הצורך. לצד כל יתרונותיה היא מעט מאתגרת להסרה, ואני ממליצה להשתמש במגבת פנים חמימה כדי להקל על המשימה.

קליק לרכישה באתר סופר פארם

לכל הפוסטים בקטגוריית הביוטי לחצו כאן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: