fbpx

אבחון שיער וטיפול בנפילת שיער עם סדרת ג’נסיס של קרסטס

אם יש דבר שאני מוצאת את עצמי מתעסקת בו לאחרונה הרבה יותר מבעבר, זה השיער. אני נמצאת ארבעה חודשים אחרי לידה, ואני בהחלט מרגישה שתקופת החסד המופלאה של השיער בהריון הגיעה לסיומה. במה זה מתבטא? בנשירה מואצת ושיער שנמצא בכל מקום (ייתכן ואני מתחרה עם החתולה שלי בעניין), בשיער יבש ומיובש ומעת לעת גם קשקשים, קשרים משונים ופריז עקשני. אתן יכולות להבין מכאן, שההזמנה להגיע לדיוטי פרי לאבחון שיער, היכרות עם סדרת ג’נסיס החדשה של קרסטס והתאמת מוצרי שיער של המותג היוקרתי, הגיעה עבורי בדיוק בזמן.

אבחון שיער וטיפול בנפילת שיער עם סדרת ג'נסיס של קרסטס

סוף סוף דיוטי פרי

מהטיסה האחרונה שלי נחתתי בפברואר, זה אומר שלא טסתי 20 חודשים. אני כותבת את המספר הזה וקצת לא מאמינה. אחרי שבע שנים אינטנסיביות של דיילות אוויר במקביל לכל שאר הכובעים שלי, טיסות שבועיות מסביב לעולם וחיים אינטנסיביים על קו תל-אביב-ניו-יורק, זו ההפסקה הארוכה ביותר שהיתה לי ממטוסים. הקורונה הביאה עמה חל”ת, הקרקע היציבה הביאה עמה החלטה להיכנס להריון, ומפה לשם יש לי את אנג’לי קסומי הנפלאה בבית, ומדים ודרכון בארון.

הביקור בדיוטי פרי ריגש אותי. מאוד. הצבעים, הריחות, האורות. נזכרתי בפעמים בהם טיסתי כדיילת אוויר התעכבה והתאפשר לי לטייל בין העמדות הצבעוניות, לדעת ראשונה מה חדש, להתעדכן, לנסות. וכמובן בשיטוטים שאני כל כך אוהבת לעשות בדיוטי פרי לפני חופשות. העמדה של קרסטס היא נקודת עצירה שהיא חובה מבחינתי, זמן מצוין לחדש מלאים, להכיר סדרות חדשות או להתמקד בערכות טיסה ייחודיות. מערכת היחסים של עם המותג כוללת שנים של התנסות בסדרות שונות, עליהן תוכלו לקרוא בהרחבה בלחיצה כאן, הרבה מוצרים אהובים שהפכו למוצרי קאלט ושפע של Good hair days. ובינינו, בהקשר של השיער, מה עוד בחורה יכולה לבקש?

אבחון שיער וטיפול בנפילת שיער עם סדרת ג'נסיס של קרסטס

אבחון שיער מקצועי והתאמת מוצרים

שירות אבחון השיער שניתן בדיוטי פרי, מאפשר התאמה מדויקת יותר של מוצרים למצב וסוג הקרקפת והשיער, והוא קליל, מהיר וחינמי. בתחילה ישנו שאלון מכוון, עם שאלות על מצב השיער, דברים שמפריעים לנו ואיך השיער נוטה ‘להתנהג’. לאחר מכן, סוקרים את הקרקפת ואורכי השיער בעזרת מכשיר ייחודי, כשהתוצאות מוצאות בהגדלה על טבלט ועוברות ניתוח מקצועי. לאחר האבחון מוצאות אפשרויות טיפול וטיפוח ממוצרי המותג.

אומנם כבר התנסתי באבחון השיער בעבר, אך כמובן עם ההריון והלידה הגיעו גם שינויים בשיער, אותם שינויים שסיפרתי לכן עליהם, ובעיקר – הנשירה. מאסיבית, מעצבנת, כזו שאי אפשר לפספס. על המברשת, על הבגדים, על הרצפה. ותודה לאלוהי הרומבה.

אבחון שיער וטיפול בנפילת שיער עם סדרת ג'נסיס של קרסטס

תוצאות האבחון

תוצאות האבחון שלי הצליחו להפתיע אותי – הקרקפת התבררה כשומנית יחסית, למרות שחפפתי את שיערי באותו הבוקר. השיערה עצמה – יבשה, כפי שחשבתי והרגשתי, אך חזקה יחסית ועבה מאוד. הוצעו לי שתי סדרות להמשך טיפול ביתי במשך השנה, לצד ג’נסיס שיועדה לי לתקופה הנוכחית, לטיפול וחיזוק נקודתיים לאחר הלידה. סדרת Specifique -מיועדת לטיפול בקרקפת שומנית, בויסות ייצור סאבום ובהזנת שיער רגיש על מנת להשיב לו רכות וברק. סדרת Aura Botanica המעולה שאני מכירה ואוהבת, המיועדת לשיער עבה (סקירה עליה תוכלו לקרוא בלחיצה כאן).  

אבחון שיער וטיפול בנפילת שיער עם סדרת ג'נסיס של קרסטס
אבחון שיער וטיפול בנפילת שיער עם סדרת ג'נסיס של קרסטס

סדרת ג’נסיס של קרסטס

הסדרה החדשה והמסקרנת של קרסטס מורכבת מאמבט חפיפה (שמפו), מרכך וסרום טיפולי לטיפול ממוקד ואפקטיבי. יחד הם מטפלים בשני סוגי נשירת השיער אצל נשים, הנגרמים כתוצאה משורש מוחלש ומשבירת סיב השערה. המוצרים בסדרה מיועדים לכל הנשים, לכל סגנון חיים ולכל רמות נשירת השיער. הם מבוססים על תרכובת של אמינקסיל, תמצית פרח האדלוויס ושורש ג’ינג’ר.

חווית השימוש במוצרים – שמפו ומרכך

כמו עם מרבית מוצרי קרסטס, גם הפעם מדובר במוצרים שהשיער שלי אוהב. שלושת מוצרי הסדרה מאופיינים בניחוח נקי מאוד, לימוני ורענן, כזה שאני מקבלת עליו מחמאות לא פעם. הוא נוכח במיוחד כשהשיער רטוב, ומשאיר חותם נעים ונקי על השיער. מהשמפו דרושה כמות קטנה לחפיפה איכותית וקצף עשיר, והמרכך מצליח לפתוח קשרים ולרכך את השיער מבלי להכביד עליו או להותיר משקע שמנוני. התחושה לאחר השימוש במוצרים היא שיער רך, נעים ונטול ‘פריז’, כזה שיושב יפה במקומו בלי להתעסק בו יותר מדי.

אמבט חפיפה שמפו סדרת ג'נסיס של קרסטס
מרכך סדרת ג'נסיס של קרסטס

הסרום הטיפולי

הסרום הטיפולי מסדרת ג’נסיס החדשה של קרסטס הוא מוצר שלתחושתי משלים בצורה מדויקת את פעולת השמפו והמרכך. בסרום משתמשים פעם ביום (בבוקר או בערב, לבחירתכן, אני משתמשת בו בערב לפני השינה). ממלאים את הפיפטה עד לסימון, מחלקים את השיער לארבע חלקים ועל שורשי כל חלק מטפטפים את החומר. סה”כ 4 פיפטות לכל שימוש. הסרום מסייע בחיזוק אחיזת זקיקי השיער בקרקפת, תוך שהוא מייצר סביבה אופטימלית לצמיחה מחודשת, על ידי תרכובת חזקה נגד נשירת שיער: אמינקסיל בריכוז 1.5%, שורש ג’ינג’ר וקפאין.

לצד השימוש במוצרים הייעודיים לטיפול בנשירה, אני גם נוטלת מולטי ויטמין לנשים מניקות, ולתחושתי השילוב של אלה יחד משפיע לטובה על הנשירה שלי שניכר שהתמעטה, כמו גם על גמישות וחוזק השיער. אני אמשיך להשתמש במוצרי הסדרה ואדווח בסטורי בתום השימוש בסרום הטיפולי. מוזמנות להצטרף אלי לאינסטגרם ולהתעדכן.

סרום סדרת ג'נסיס של קרסטס
אבחון שיער וטיפול בנפילת שיער עם סדרת ג'נסיס של קרסטס

הניוזלטר החדש כמעט מוכן, קליק להרשמה!

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

  1. שלום רב.שמי דורי בת 68 .לצערי בשנה האחרונה סובלת מנשירה מסיבית .נסיתי אין ספור שמפו מרככים ומוצרים נלווים ללא חומרים משמרים פרבנים וכו’.אינני רואה שיפור.אשמח להמלצה או כל דרך לעזרה.

    1. היי דורי
      ממליצה קודם כל לעשות בדיקות דם ולשלול חוסרים. במידה ואין כאלה, הסדרה ג’נסיס של קרסטס בהחלט יכולה להתאים לך. הסרום מצוין!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: