fbpx

מה בתיק? • איפור וטיפוח לימים עמוסים

כמה פעמים יוצא לכן להתעורר סהרוריות מהשעון המעורר הרבה יותר מדי מוקדם, ולדעת שסביר להניח שעד השעות הקטנות של הלילה תקפצו מפגישה אחת לאחרת, מקפה אחד למיץ תפוזים אחר? מי שלא עובדת במשרד או עבודה שמחייבת אותה לשעות קבועות וודאי מכירה את התחושה של יום פגישות עמוס ואינטנסיבי. במקרה שלי נוסיף את העובדה שחצי מהחודש אני בכלל לא בארץ וקיבלנו מעט מאוד זמן להספיק את כל מה שאני רוצה. פגישה לקפה עם הצלמת נועה מגר הניבה סדרת צילומים שמעבירה את התחושה.

את הבוקר התחלנו בקפה ‘אחת העם’, שמציע תפריט כיפי וקפה טעים. בהתאם לאווירה הוינטג’ית של המקום, לבשתי את אחד הג’קטים האהובים עליי שאני אפילו לא זוכרת איפה אספתי במהלך הדרך, אבל נאמנה לו כבר שנים היות והכחול שלו הוא הכחול היפה ביותר שקיים. ציוותתי אליו צמד לקים כחול של לאקה מסדרת ONE ON ONE* שכולל לק בסיס אחד ולק קונפטי אחד, במארז קטן שנכנס לכל תיק. עד כה היה לי נסיון רק עם הלקים הפסטליים-אטומים של לאקה, והפורמולה של הלק הכחול היתה טובה יותר מבחינת עמידות, אם כי דלילה יותר. המברשת הדקה היא פרט שאני פחות אוהבת, אבל הגימיק חמוד.

תיק שקוף של ללין שמכיל גם ארנקון ורוד מאכלס בשמחה שלל מוצרים שליוו אותי במהלך היום. לא תמיד יש לי מקום לכל תיק האיפור, אז אני זורקת פנימה את הפריטים בהם השתמשתי באותו היום ומוסיפה חיזוקים חיוניים. באלם שפתיים או שפתון לחות הוא פריט הכרחי עבורי בכל תיק או ג’קט, והפעם היה זה בליסטקס ליפ בריליאנס* שמצא את דרכו אל התיק. הוא מלחח את השפתיים ובעל גוון טבעי, מכין אותן בעדינות לשפתון Rouge Edition 12 Hours* של בורג’ואה מספר 28 הורוד-קורלי העדין.

המסקרה החדשה של מייבלין !COLOSSAL GO EXTREME* מאריכה את הריסים ונותנת את אפקט ה’וואו’ המיידי עם מברשת ענקית, אבל אני עדיין מעדיפה מברשות סיליקון קטנות שמפרידות את הריסים בצורה טובה יותר. מבחינת מייבלין החידוש של המסקרות הוא בלתי פוסק, אבל יש רק אחת שאני חוזרת ורוכשת. אולי זה יפתיע אתכן אבל מכל המסקרות, GREAT LASH הוותיקה בעלת המברשת הקטנטנה היא המסקרה האהובה עליי עד היום. מייק-אפ הפודרה החדש של פופה נקרא EXTREME MATTE*, עוזר לשמור על מראה פנים מאט מבלי להכביד על העור או להיראות עשוי יתר על המידה. הגוון לצערי יתאים יותר לקיץ, בו איך שלא נסתכל על זה וכמה שלא נתמרח, העור תופס קצת גוון.

שני פריטים אחרונים ייראו אולי מיותרים לאחת אבל עבורי עושים הבדל מהותי – מגבונים להסרת איפור וקרם ידיים איכותי. המגבונים של OLE HENRIKSEN מספורה משמשים אותי כשהקפה השלישי כבר מפסיק לעבוד, ויש צורך ברענון רציני. ריח התפוז המתקתק שנודף מהם ואפקט ההבהרה העדין שהם מעניקים לעור, גורמים לפנים עייפות להתעורר ברגע, ולמצב הרוח להיות קצת יותר טוב. קרם הידיים של אוון COLD CREAM* מגיע באריזה קומפקטית ומבטיח לרפא כל יד עובדת ועור מגורה. הוא מרגיע את העור ובעל ניחוח נעים, אבל בתקופות בהן אני טסה הרבה או סובלת מיובש קיצוני, יש קרמים שעושים עבודה טובה יותר עבורי.

מה המוצרים שנמצאים אצלכן בתיק?

צילום // נועה מגר
ג’קט // יד שנייה
תיק שקוף // ללין
טי שרט // רנואר

גילוי נאות: מוצרים המסומנים בכוכבית (*) התקבלו מהחברות.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

13 תגובות

  1. פוסט נהדר יפהפיה! קרם ידיים ובאלם לשפתיים תמיד תמצאי גם בתיק שלי 🙂
    המסקרות של מייבילין עשו עבורי את העבודה הטובה ביותר, עד כה.

  2. פוסט מהמם!! מרוב שהתמונות מהפנטות לא הצלחתי לקרוא..
    מאוד אוהבת את הפורמט של הפוסט
    אצלי תמיד יהיו זרוקים טריליון שפתונים בתיק, מסקרה, מגבונים, מחטא ידיים, קרם ידיים ופודרה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: