fbpx

מומלצי השנה בטיפוח 2020

אי אפשר להאשים אותי שאני מנסה להכניס קצת גלאם ואופטימיות לסוף שנת 2020, השנה שטרפה לכולנו את הקלפים ושינתה לכולנו את החיים. אפשר להגיד עליה הרבה מאוד דברים, אבל אני מרגישה שדווקא בתחום הטיפוח היא לא אכזבה אותי, ושגיליתי בה מוצרים חדשים מעולים שלגמרי הולכים איתי הלאה ל-2021. בפוסט מומלצי השנה בטיפוח, תמצאו הרבה מוצרים שכבר דיברתי עליהם לא פעם השנה ומוכיחים את עצמם בכל פעם, לצד גילויים חדשים שבהחלט שווה להתעכב עליהם ולהוסיף לעגלת הקניות. יש עוד המון מוצרים מצוינים שהופיעו בבלוג בעבר, ובבחירה שלי השתדלתי לבחור את המוצרים הורסטיליים ביותר שמתאימים לכמה שיותר סוגי עור.

מומלצי השנה בטיפוח 2020

מומלצי השנה בטיפוח – ניקוי

סבון פנים K’iehls Ultra Facial Cleanser

אחד מסבוני הפנים האהובים עלי כבר לאורך שנים, הודות ליכולת ניקוי מצוינת ולמרקם סמיך יוצא דופן, שמצריך שימוש במעט חומר בכל פעם. הוא מנקה את העור היטב מבלי לגרות אותו, מותיר אותו בתחושה רעננה ונעימה ויש לו ריח נייטרלי יחסית, שאינו משתלט על החוויה. לרכישה באתר הסופר פארם לחצו כאן.

פילינג Clinique 7 Day Scrub

כשזה נוגע לפילינג פיזי, ה-7 Day Scrub של קליניק הוא לגמרי פייבוריט שלי. אני מאוד אוהבת גם פילינגים על בסיס אבקה, אבל אם אני צריכה לבחור את בפילינג אחד אפקטיבי שמתאים לרוב האוכלוסייה – זו לגמרי הבחירה. מדובר בפילינג פיזיקלי שמגיע כגרגרים עדינים מאוד בתוך קרם סמיך, ועל פי המותג – עדין מספיק לשימוש יומיומי. אני מעדיפה להשתמש בפילינג בין פעמיים לשלוש בשבוע בהתאם לצורך, ולא להגזים. לרכישה בטרמינל איקס לחצו כאן.

טונר Instytutum Resurfacing Glow Toner

אחרי תקופה ארוכה של המלצה חמה על הגלואו טוניק של פיקסי, הגיע הטונר של אינסטיטוטום וטרף את הקלפים עבורי. הוא מכיל את כל מה שאני יכולה לחלום עליו בטונר – חומצה גליקולית, ניאצינאמיד, חומצה הילאורונית ומרכיבים מלחחים. לצד פעולת הפילינג העדינה וחידוש העור, הוא גם מלחח אותו ואינו דביק. מוצלח מאוד! לרכישה באתר Oh Glow לחצו כאן.

מסכה Hippie & Chic Spirolina Moisture Mask

המסכה שעזרה לי לשרוד את הסגר, או יותר נכון להתמודד עם הפצעונים שמסכות הקורונה הכניסו לחיינו. כתבתי עליה בהרחבה בפוסט הזה ולתחושתי היא אחת המסכות הטובות ביותר שיצא לי להתנסות בהן, לטיפול בעור ובפצעים. היא מנקה ביעילות ובעדינות את העור מבלי לייבש או לגרות אותו, שני פרמטרים חשובים מאוד כשזה נוגע לניקוי העור מצד אחד, אך גם להרגעת אדמומיות ודלקת מצד שני. לרכישה באתר היפי אנד שיק לחצו כאן.

מומלצי השנה בטיפוח 2020

מומלצי השנה בטיפוח – לחות ותיקון

סרום Estee Lauder Advanced Night Repair

סרום הלילה של אסתי לאודר יצא השנה מחדש בפורמולה משופרת, ואם עד היום אהבתי אותו אהבת נפש – אהבתי אליו רק הולכת וגדלה. מבחינתי אם את בת 27 ומעלה, זה הסרום הראשון שאמליץ עליו, וגם הראשון לתחושתי לראות איתו תוצאות מהירות. הוא נעים לשימוש, אינו דביק או שומני, נספג היטב בעור ותורם למראה מואר, נקי ואחיד. בשבוע הקרוב תקבלו 10% הנחה נוספים על כל רכישה באתר, מעבר ל-30% הקיימים עם הקוד bunny12. לרכישה באתר אסתי לאודר לחצו כאן.

שמן פנים + ויטמין סי Avalon Organics Intense Defense with Vitamin C Oil

התאהבתי לחלוטין בשמן הפנים האיכותי של אבאלון אורגניקס, שעושה עבודה מצויינת בהבהרה, הארה וטיפוח העור. היתרון בשמן שהוא מכיל ויטמין סי, אחד המרכיבים האהובים עלי השנה וכזה שגם הקדשתי לו פוסט שלם, והוא לחלוטין לחותי מספיק כדי לשמש כבסיס לעיסוי פנים בשיטת הגוואשה, שגם עליה עוד תשמעו פה בהמשך. הוא היה נמכר בעבר באייהרב, אך החברה כעת מייצרת אותו לשוק הישראלי בלבד. לרכישה באתר הסופר פארם לחצו כאן.

קרם פנים + פריימר Vitamin Enriched Face Base

דיברתי השנה המון על קרם הפנים של בובי בראון Vitamin Enriched Face Base, והוא כאן הרבה בזכות שמעבר להיותו מלחח נהדר שלא מכביד על העור ובעל ניחוח מדהים, הוא משמש גם כפריימר ומכין את העור לאיפור בצורה מושלמת, אחידה ורכה. קונסילר ומייקאפ מחליקים עליו בקלילות, ונראים טבעיים ומחמיאים מתמיד. שימו לב שלבעלות עור שמן מאוד או אקנתי, הקרם לתחושתי פחות יתאים. לרכישה באתר בובי בראון לחצו כאן.

קרם עיניים Dermalogica Biolomin C Eye Serum

הקרם שבחרתי להתייחס אליו הוא בעצם סרום ויטמין סי לאיזור העיניים של דרמלוג’יקה, שעושה עבודה מצוינת בכל הנוגע להבהרה ומיצוק. הוא מבוסס על פורמולה יציבה של ויטמין סי, בעל מרקם קליל מאוד ונעים על העור שלא מפריע לקונסילר ולתחושתי הכהויות שלי התבהרו מעט ואזור העיניים נראה מואר וחיוני. לרכישה באתר דרמלוג’יקה לחצו כאן.

מומלצי השנה בטיפוח 2020

מומלצי השנה בטיפוח – הגנה ופינוק

קרם הגנה Gigi Suncare spf40

אתן כבר יודעות כמה אני מקפידה על קרם הגנה, בכל עונות השנה (וכן, זה אומר גם בחורף!). קרם ההגנה Suncare spf40 הוא קרם הגנה קליל מאוד, כזה שאינו שומני ואינו משאיר גוון לבן על הפנים. הוא מימי וקל משקל, נספג במהירות בעור ומעניק הגנה מלאה לפנים, והמרקם שלו יתאים לתחושתי להרבה סוגי עור והעדפות מרקמים. לרכישה באתר דיל קוסמטיקס לחצו כאן.

גוואשה מארז אבני גוואשה SO.KO

אתן כבר יודעות שעיסוי הפנים האסיאתי העתיד הוא אחד האהובים עלי, ואם פספסתן את סרטון ההסבר וההדגמה שלי בנושא, ממליצה לכן ללחוץ כאן ולהתעדכן. סט אבני הגוואשה של SO.KO הוא אופציה נגישה ומגוונת שכוללת שלוש אבני גוואשה, כשכל אחת מיועדת לעיסוי חלק אחר בפנים. בסופו של דבר לתרגול העיסוי מספיקה האבן הקלאסית בלבד (הגדולה ביותר בערכה), אך המחיר האטרקטיבי הופך את הערכה לכדאי במיוחד. לרכישה באתר סופר פארם לחצו כאן.

מומלצי השנה בטיפוח 2020

יש לכן מוצרים שהפכו את 2020 לקצת יותר זוהרת ומטופחת עבורכן? אשמח לשמוע עליהם! אני מזמינה אתכן להירשם בחינם לניוזלטר החודשי של הבלוג, ולעקוב אחרי באינסטגרם כדי לא לפספס עדכונים.

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: