fbpx

מוצרי השיער של NIUCOCO

אל מוצרי השיער של NIUCOCO נחשפתי דרך אתר OH Glow, איתו כבר עבדתי בעבר בפוסט טיפוח. האתר, למי שלא מכירה, מאגד בתוכו מגוון מותגי אינדי בינלאומיים, ומציע מגוון מוצרי טיפוח טבעיים שלא נוסו על בעלי חיים, חלקם גם אורגניים וטבעוניים לחלוטין.

שיער בשבילי זה אישיו, בטח בתקופת ההריון. יש לי שיער עבה (חמסה טפו שום בצל), אבל גם מאוד ‘פריזי’. בימים שאני לא בהריון (מישהו זוכר את זה בכלל?) אני עושה טיפול להורדת נפח אחת לתקופה אצל הספר שלי, אבל היות והדבר כרגע לא אפשרי, אני מוצאת את עצמי בחיפוש מתמיד אחרי מוצרים שירגיעו את הנפח והשערות הסוררות, ויעניקו לשיער מראה מסודר ומרוכך יותר. כאן מוצרי השיער של NIUCOCO נכנסים לתמונה (ולחיים). ויש גם הטבה שווה לשבוע – 15% הנחה על כל האתר!

מוצרי השיער של NIUCOCO

NIUCOCO, נעים להכיר

חברת NIUCOCO הקנדית הוקמה ב-2014, ושמה לה למטרה לייצר קו מוצרי שיער קטן ואיכותי, המיועד לטיפול וטיפוח שיער יבש ופגום, במטרה להחזיר לו חיות, רכות וברק. או במילים אחרות – כל מה שאנחנו בעצם רוצות. כמו שהשם מרמז, מוצרי NIUCOCO מכילים את אחד המרכיבים האהובים עליי – קוקוס.

עכשיו בכל הנוגע לקוקוס – מדובר אצלי בהתמכרות. תנו לי מי קוקוס, תנו לי קוקוס טרי, תנו לי באונטי, סורבה קוקוס, או את החטיף הורוד הזה שהיינו אוכלים בשנות ה-90. תנו לי מוצרים עם ניחוח קוקוס מעודן, תנו לי שמן קוקוס טהור – בקיצור, תנו לי קוקוס בכל צורה אפשרית. מוצרי השיער של NIUCOCO מכילים את כל הטוב שיש לתמצית קוקוס טהור להציע, ואינם מכילים סולפטים (מלחים), פרבנים או חומרים סינטתיים אחרים.

הטבה לשבוע – 15% הנחה על כל האתר עם הקוד Bunny15

לפני שנצלול לסקירת המוצרים, אני רוצה לספר לכן על קוד הנחה שמקנה 15% הנחה על כל האתר, עד ה-6.3 (כולל). הקוד אינו אפיליאייט, הוא ניתן לנו מהאתר על מנת שתוכלו להתנסות במוצרים ולהכיר אותם. אני מזמינה אתכן להתייעץ, לשאול ולקרוא את הפוסט הקודם, שם תוכלו לגלות מוצרים נוספים של מותגי אינדי מעניינים.

מוצרי השיער של NIUCOCO

מוצרי השיער של NIUCOCO

Hydrating Shampoo

המוצר הראשון שאני רוצה להתייחס אליו הוא השמפו הכיפי. לשמפו ריח קוקוס עדין ונעים ומרקם קרמי, הוא אינו מכיל מלחים ולכן אינו מקציף כמעט. עבורי לא מדובר בעניין חדש בשמפואים, שכן אני נוטה להעדיף תמיד שמפואים שלא מכילים מלחים, אבל בעבור מי שלא השתמשה בשמפו ללא מלחים בעבר, כדאי לקחת בחשבון שחווית החפיפה שונה. הרגשתי שלאחר החפיפה השיער רך ורגוע, הפריז שמאפיין את השיער שלי נרגע, והוא נראה מבריק. השמפו עדין ומתאים לשימוש גם על שיער שעבר החלקה, שיער יבש ומיובש ושיער צבוע.

לרכישה בגודל מלא (250 מ”ל)

לרכישה בגודל התנסות כחלק ממארז זוגי עם המרכך (100 מ”ל כל מוצר)

מוצרי השיער של NIUCOCO

Smoothing Conditioner

באופן אישי אני מתחברת למררכים בעלי פורמולה קלה שאינה ‘מושכת’ את השיער מטה וגורמת לו להיראות עייף וחסר חיוניות. השיער שלי אומנם עבה ומלא, אך הוא אינו ארוך כרגע (מגיע כמעט עד הכתפיים), ואני לא נוטה לסבול מקשרים. המרכך מכיל תמצית קוקוס טבעית וויטמין E, ואני משתמשת בכמות קטנה מאוד של חומר, וזו מספיקה לי. לתחושתי בעלות שיער עבה מאוד, ארוך ומלא יצטרכו להשתמש בכמות חומר יחסית גדולה כדי לקבל את האפקט הרצוי. אגב, למי שכמוני קוראת היטב את רשימת המרכיבים, חשוב לציין שהסיליקון במוצר הוא ממקור טבעי, שנבדק במעבדה בחו”ל ובארץ כדי לעמוד בתקנים.

לרכישה בגודל מלא (250 מ”ל)

לרכישה בגודל התנסות כחלק ממארז זוגי עם השמפו (100 מ”ל לכל מוצר)

מוצרי השיער של NIUCOCO

Renewing Hair Serum

אחרי אינספור שמנים לשיער בהם התנסתי בעבר, אני שמחה לדווח שסוף סוף מצאתי אחד קליל, עדין, שאינו מכביד על השיער ואינו מותיר אותו שמנוני. סרום השמן עשוי משמן קוקוס מעולה, תמצית פרי גויאבה ושמן זרעי חמניות, הוא נספג במהירות בשיער ועוזר בריסון פריז, הענקת ברק ומגע רך ונעים. הוא מגיע עם טפטפת נפרדת אותה ניתן לחבר לבקבוק ובעיני זו חובה, שכן הפיה המקורית שלו מאוד צרה ועם הטפטפת פעולה ההנחה קלה הרבה יותר. הניחוח שלו מצוין, אני משתמשת בכ-0.50 מ”ל בכל הנחה, ומאוד אהבתי מגע השיער לאחר השימוש בו.

לרכישה לחצו כאן

מוצרי השיער של NIUCOCO

מגבת לייבוש שיער Daily Concepts

מגבת הפלא לייבוש השיער של Daily Concepts, היא מגבת ראש קטנה ונוחה, שמתייבשת בקלות ותורמת לייבוש מהיר יותר של השיער. היא מתלפפת על הראש ונסגרת ברכיסת כפתור, מחזיקה את השיער במקומו וחוסכת את ההתעסקות עם מגבות קטנות שכל הזמן נפתחות ולא ממש עושות את העבודה. באופן אישי אני לא מייבשת את השיער לחלוטין לפני יציאה מהבית, ואני מרגישה שהמגבת בהחלט תורמת לייבוש מהיר יותר של השיער, מה גם שהיא נוחה מאוד אם מתחשק לי להניח מסכת מבלי ללכלך את השיער, או בכלל להרחיק אותו מהפנים בזמן ההתמרחות אחרי המקלחת.

לרכישת המגבת לחצו כאן

הטבה לשבוע – 15% הנחה על כל האתר עם הקוד Bunny15

מזכירה שלכבוד הגעת המוצרים ארצה ושיתוף הפעולה ביני ובין האתר, תוכלו להנות כעת מ-15% הנחה על כל האתר בהזנת הקוד Bunny15. הקוד אינו קוד אפיליאייט, ושימו לב – הוא תקף עד ה-6.3 בלבד (כולל). ההנחה תקפה על כל המוצרים מכל הקטגוריות, ותוכלו גם להציץ בעמוד המומלצים שלי באתר, וכמובן להתייעץ איתי גם בפרטי.

לכל מוצרי השיער באתר OH Glow

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: