fbpx

מתפנקים באמירים • חופשה בגליל

ב-25.3 חגגנו אני ואודי ארבע שנות זוגיות יחד. בכל שנה אנחנו שוכרים רכב, אורזים תיק ויוצאים למסע של שלושה ימים לחגוג אהבה וחופש. התלבטנו בין אילת לצפון. אילת איבדה בעיני את הקסם ברגע ששמעתי מפקידת הקבלה את המשפט ‘אני לא יכולה להתחייב על זה’. אז נכון, גם אני עבדתי בעבודה בה ‘לא יכולתי להתחייב על זה’, אבל בתור לקוחה אין משפט מעצבן מזה. אם אני עושה את הבחירה במקום הספציפי הזה, מן הראוי שהתמורה תהיה בהתאם. ואם יש דבר שאני לא יכולה לסבול זה להתבאס ממקומות הארחה. בעיקר רצינו בריכה מחוממת פרטית, כי מזג האוויר עוד לא אפשר שכשוך במים קרים ואנחנו אוהבים מים. ואז באחד משיטוטי ברשת הגעתי לצימרים ‘אור בראשית’ במושב אמירים, שנראה שהציעו בדיוק את מה שאנחנו מחפשים.

בשיחת הטלפון הראשונית הלבביות של שלום בעל הבקתה קנתה אותי. אני מעריכה אנשים שאוהבים את מה שהם עושים ועושים זאת עד הסוף, ושלום נשמע בדיוק כזה. הוא הפנה אותי לעמוד הפייסבוק, לתמונות של הבקתות ולמחירון הידידותי, ולבסוף מבין שלושת הבקתות בחרנו בבקתה לאוהבים, שמעוצבת בקו נקי ולבן, עם ריהוט עץ דומיננטי ומיוחד. ‘נוף, זה חשוב מאוד’, היה פחות או יותר המשפט השני שאמרתי לו, והוא הבטיח לי שנקבל כזה.

הגענו לבקתה אחר הצהריים, וזו חיכתה לנו נקייה ומסודרת להפליא. מוסיקה נעימה התנגנה ברקע, האוויר היה צח והמילה המיידית שעלתה לי בראש היתה ‘חופש’. לבקתה צמודה בריכה מחוממת פרטית (כ-30 מעלות), אולם כשראינו את הג’קוזי רחב הידיים שבתוך הבקתה, היה לנו ברור שלצאת ממנו הולכת להיות בעיה רצינית. הבקתה מאווררת מאוד, מרווחת ומוקפדת בכל פרט. עוגיות נפלאות מעשה ידיה של דבי זוגתו של שלום, פירות, קפה, חלב, יוגורטים ויין הם רק חלק מהפרטים הקטנים שחיכו לנו בצימר והמתיקו לנו את החופשה. סבונים, חלוקים ופריטים נוספים שדרגו את תחושת הספא והמארחים האדיבים בעלי הרצון הכנה לעזור בכל עניין מבלי להעיק הפכו את חוויית האירוח בצימר אור בראשית למוצלחת במיוחד.

 

ג’קוזי, שקט, חופש, הזדמנות מצוינת לנסות מוצרי טיפוח חדשים שנשלחו אליי לאחרונה ולחוות עליהם דיעה. קולקציית סמיילי האביבית של ללין מורכבת ממוצרים בניחוח קוקוס עדין שיתחבב במיוחד על מי שאוהבת את הניחוח גם כך. מבין המוצרים מוס הרחצה מוצלח במיוחד והופך את המקלחת או האמבטיה לחגיגה של ממש, בעוד לקרם הגוף במוס פחות התחברתי, ולו רק בגלל המרקם. הוא זהה לחלוטין במרקמו למוס המקלחת, רק שאת האחד שוטפים ובשני מתמרחים. אולי אני קצת מיושנת, אבל בכל הנוגע לקרמים אני מעדיפה אותם במרקמם הסטנדרטי או כשמן נעים. את המוס הייתי רוכשת בשנית, כמו גם את תיק הרחצה המקסים של הסדרה, שעושה לי עיניים מבין המדפים.

 

ניוואה הוא מותג וותיק ומוכר, שאפשר לומר שגדלתי עליו. אמא שלי חסידת קרמי הגוף מאז שאני זוכרת את עצמי, ועד היום נאמנה להם. התנסתי בדאודורנט עדין של המותג שהיה נחמד, אולם מי שהפך לדייר קבוע בתיק הדיילת שלי היה קרם Soft של המותג. אריזה פשוטה למראה ומרקם סמיך ועשיר הפכו אותו לקרם שמציל אותי בכל טיסה. הוא מספק לחות עמוקה לאורך זמן מבלי להיות דביק או מעיק, ומרגיע עור יבש ומגורה בדקות. הניחוח שלו די דומיננטי אולם אני כאמור די גדלתי עליו, אז אפי הרגיש לא משמיע ציוץ. אז הקנקן אולי לא הכי מושך, אבל במקרה הזה התכולה היא הדבר החשוב באמת.

את מוצרי טיפוח הגוף של מימי לוזון לאו דווקא הייתי מכירה לולא הבלוג, שכן אלו אינם נמכרים בפארמים או חנויות טיפוח מוכרות. מימי לוזון בקצרה, היא קוסמטיקאית פרא-רפואית בעלת קליניקה מוכרת המטפלת במיטב כוכבות ארצינו כמו למשל מירי בוהדנה, מלי לוי, אניה בוקשטיין ושירלי בוגנים, ולכל אלה יש עור נהדר. טרם התנסתי במוצרי הפנים של המותג, אך בדקתי שני מוצרי גוף. קרם הגוף של המותג עשיר ונעים, אולם הוא בעל ריח ונילי-מתוק שכידוע פחות חביב עליי, מה שהביא אותי להתרכז בסרום הגוף המסקרן. היות והוא הזכיר לי במרקמו שמן גוף, זנחתי לרגע את תפיסותי המיושנות והתמרחתי בנוזל השקוף. התחושה מעניינת – קרירה וחלקלקה, הניחוח המתוק דומיננטי פחות והספיגה טובה. את המוצרים ניתן להשיג באתר של מימי לוזון, כמו גם במרכז שנמצא בפתח תקווה.

 

שני מוצרים שנכנסו לשגרת הטיפוח שלי באופן תדיר ומתכלים בקצב מרשים, שייכים לחברת BODY SHOP הישראלית. קרם גוף בשני גוונים הוא גימיק חמוד שתפס את עיני, אבל יותר מאת עיני את עורי. הניחוח נקי ורענן, מרקם הקרם מושלם, משהו שבין חמאה לקרם קליל, והוא נספג במהירות בעור ומותיר אותו רך ונעים למגע. פילינג הגוף עדין מדי לטעמי ולצרכי (אני מחובבות פילינג סוכר גבישי וחזק), אבל הוא משמש אותי כקרם רחצה. זו לא הפעם הראשונה שאני מרוצה ממוצרי המותג, המרקמים והניחוחות, והמחירים בדרך כלל נוחים מאוד. מומלץ.

 

 

 

עד כאן חוויותי הריחניות בצפון. מקווה שאהבתם את סגנון הפוסט ואשמח כמובן לשמוע דעתכם בתגובות!

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

10 תגובות

  1. התאריכים שלנו מופרדים ביומיים (ושנה) בלבד, משעשע 🙂
    אני לא חובבת צימרים גדולה, אבל זה ששיהתם בו נראה נפלא. מזל טוב לעוד שנה 🙂

  2. נשמע מושלם, תמונות מרהיבות יופי של פוסט.
    אני השנה גיליתי את אילת אחרי כמעט 10 שנים שלא ביקרתי בה, חוזרת שוב ושוב. אבל מאז ומתמיד לא הייתי טיפוס של הטבע אלא של בטונים, מלונות מפנקים ואם אפשר שיהי בקרבת מקום גם כמנה קניונים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: