fbpx

פריטי מאסט האב לקיץ

פריטי מאסט האב לקיץ

זה הניוזלטר השני שאני כותבת במסגרת העבודה שלי עם H&M. הפעם בחרתי לאסוף פריטי מאסט האב לקיץ שמשדרגים את המגירות של הבייבי. נדמה שמזג האוויר השתנה ברגע, ואת מקומם של בגדי החורף החמימים תופסים שרוולים קצרים, הדפסים משמחים ובדים אוורירים. אני ובייבי באני מבלות המון בחוץ, כשהיא מתרוצצת בזחילה מהירה או בצעדים מהוססים לצדי. היא גדלה ועם הגיל מגיעים צרכים חדשים, תחלופת בגדים אינטנסיבית והתאמות שונות שצריך להתאים. ובדיוק בשביל זה אספתי את פריטי המאסט האב הקיציים שלי מ-H&M Baby:

מארזי בייסיק חכמים ושימושיים

תינוקות תמיד מתלכלכים אבל בקיץ במיוחד, עם שלל הפירות הכיפיים והבילוי בחוץ. ההעדפה האישית שלי היא רכישה של מארזים המורכבים ממספר פריטים, שמתומחרים לרוב בצורה מאוד נוחה. בגדי הגוף בגזרת גופיה בפלטת צבעים נייטרלית אהובים עלי במיוחד, שכן הם עשויים בד נמתח מאוד שישרת אתכן לאורך חודשים רבים והם קלים מאוד ללבישה. טיפ ממני – אני תמיד מחפשת את התווית הירוקה בחנות כשאני רוכשת בגדים לבייבי שלי. זו מסמנת כיצד הבגד יוצר בצורה מתחשבת יותר בכדור הארץ, בין אם מדובר בחומרים ממוחזרים או כותנה אורגנית שאהובה עלי מאוד.

פריטי מאסט האב לקיץ, בגד ים וחולצה ארוכה

הבילוי בים הוא אחד האהובים עלינו, ובגד ים שלם בעיני הוא לגמרי מאסט האב. אני אוהבת את העיצובים המתוקים של בגדי הים של H&M Baby ואת הדיטיילס היפים. אני מקפידה מאוד על בילוי בים בשעות נוחות לצד מריחה אינטנסיבית של קרם הגנה, אבל תמיד מביאה עמי חולצה דקה עם שרוולים ארוכים למקרה של שמש חזקה. אם היא נשארה יבשה היא גם יכולה לשמש כבגד נעים שישמור על הבייביז מהרוח, אחרי מקלחת החוף הקרירה.

סטים מיוחדים לאירועי הקיץ

הקיץ מזמן לנו שלל אירועים מהנים, בין אם מדובר בפיקניק עם חברים, חתונות או בילויים משפחתיים בחוץ. אני תמיד חושבת על פרקטיות, נוחות ושימושיות לצד נראות ועיצוב. אני אבחר בגדים נוחים וקלים ללבישה, ואוהבת במיוחד סטים שמורכבים משני חלקים, דוגמת חולצות-שמלה וטייץ. ההעדפה האישית שלי היא לבחור הדפסים עדינים וצבעים שמתכתבים עם שאר הבגדים שיש לנו. כך אפשר ‘לפרק’ את הסט ולהשתמש בו בכל מיני שילובים וסגנונות, והבגד הופך ורסטילי ושימושי עוד יותר.

יש לכן טיפים משלכן לפריטי מאסט האב קיציים? אשמח לשמוע מכן!

לכל קטגוריית בייבי באני בבלוג לחצו כאן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: