fbpx

טיפוח טבעי • קטרינה טיפוח אורגני

אני מאוד אוהבת להכיר מותגי טיפוח מקומיים, ובתקופה האחרונה מקבלת יותר ויותר בקשות לסיקור של מותגי טיפוח טבעיים או אורגניים. את מותג הטיפוח קטרינה טיפוח אורגני הכרתי די במקרה. יצא לי להיתקל במוצרים ברשת ולקבל המלצות על מקדם ההגנה המפורסם של המותג, אבל לא התנסתי בעצמי. הכרנו באופן רשמי כשהעלתי לעמוד האינסטגרם שלי סרטון הדרכה על גוואשה (טכניקה לעיסוי פנים), ונקלתי באבן העיסוי שלה בעבודה על הסרטון. לאחר שהסרטון עלה לאוויר, קטרינה פנתה אלי על מנת לעבוד עמי בפרסום פוסט בבלוג. התרשמתי מהמותג ומקטרינה, הבנתי את העניין והצורך שלכן, הקוראות, עשיתי אחד ועוד אחד והתוצאה לפניכן.

אבן עיסוי גוואשה

מאחורי המותג עומדת קטרינה ידלין, מומחית לארומתרפיה ובוגרת לימודי נטורופתיה במכללת רידמן. קטרינה מתארת את המפגש עם לימודי הארומתרפיה כאהבה ממבט ראשון, ועם האהבה הגיע הרצון והחזון לשנות את מה שקורה בתחום הקוסמטיקה בארץ, ובעצם לייצר ולהנגיש מוצרים איכותיים, טבעיים ואורגניים. כל המוצרים מאושרים משרד הבריאות ועומדים בתו התקן המוביל בעולם לקוסמטיקה אורגנית (Cosmos Organic). אל דלתי הגיעה חבילה עמוסה לצורך סיקור בפוסט, וקטרינה גם מעניקה לכן קוד הנחה בלעדי BUNNY, שייתן לכן הנחה נוספת על מרבית המוצרים באתר. אז שנתחיל?

קטרינה טיפוח אורגני

מוצרי הניקוי – קטרינה טיפוח אורגני 

שמן להסרת איפור

תראו, מערכת היחסים שלי עם שמני ניקוי היא מעט מורכבת. מצד אחד יש הבנה עמוקה שלרוב מדובר במוצר נהדר שמפרק בזריזות וביעילות איפור, קרמים, מוצרי הגנה ולכלוך. מצד שני, איכשהו הייתי ונשארתי בחורה של מים מיסלריים. ולמרות היותי מהז’אנר שמעדיף את הנוזל השקוף להסרת איפור, מצאתי שבימים בהם החלטתי להשקיע קצת יותר באיפור העיניים (כן, זה קורה מעת לעת), שמן הניקוי של קטרינה עשה עבודה נפלאה, והותיר את העור שלי נקי ונעים מאוד לאחר השימוש בו. האם הוא החליף אצלי את המים המיסלריים? לא, אבל הוא בהחלט הצטרף לנבחרת מוצרי הניקוי ברוטציה. לרכישת שמן הניקוי לחצו כאן. 

סבון פנים ארומתרפי

לסבון הפנים של קטרינה ניחוח ורדים עדין והוא מנקה את הפנים ומותיר אותן נעימות ולא מיובשות. זה אחד המוצרים הראשונים שניסיתי וגם כזה שכבר כיכב אצלי במועדפי חודש יולי, היות ובאמת מדובר במוצר מצוין בעיני. נעים, איכותי, לא מגרה ולא מייבש. הסבון אינו מכיל SLS, פראבנים או בישום סינתטי והוא כזה שאני יכולה להמליץ עליו באופן גורף. לרכישת הסבון לחצו כאן.

טונר פנים ארומתרפי

טונר הורדים של קטרינה מכיל 3% חומצה גליקולית, ובעבור מי שמעולם לא התנסתה בטונרים על בסיס חומצות (כמו אלה שאני ממליצה עליהן בפוסט הטיפוח הגדול) – הוא בהחלט יכול לתת מענה והיכרות ראשונית עם התחום. כמי שמשתמשת באופן עקבי בטונרים על בסיס חומצות הוא היה מעט עדין עבורי, אבל הוא כזה שאוכל להמליץ עליו בקלות למי שמתחילה בתחום. לרכישת הטונר לחצו כאן.  

אגב, את השמן, הסבון והטונר אפשר לרכוש גם בערכה בעלות מופחתת, ולתחושתי הבאנדל הזה בהחלט משתלם. לרכישת המארז לחצו כאן.

מוצרי ניקוי פנים טבעיים

קרם פילינג פפאיה-אתרוג

פילינגים ומסכות הם שני מוצרים שאני מאוד אוהבת לנסות, והפילינג של קטרינה סיקרן אותי במיוחד. זה פילינג היברידי – גם פיזיקלי (הודות לגרגרים) וגם כימי (הודות לחומצות הפרי). הוא מכיל חומצות פרי, אנזימי פפאיה, אוכמניות ולימון שתורמים להתחדשות העור, וגרגרי משמש עדינים שאינם שורטים את העור. מומלץ לעסות אותו בתנועות סיבוביות על העור, להמתין מספר דקות ולאחר מכן לשטוף. זה מוצר שמאוד אהבתי מצד אחד, אבל מצד שני האריזה הרגישה לי מעט גנרית ופחות איכותית מהשאר. האם זה משפיע על איכות המוצר? ברור שלא. המוצר איכותי ונהנתי מהשימוש בו. אני פשוט מהזן הזה של אנשים שאריזות מסוימות גורמות להם לפרפרים בלב, ואחרות, איך נאמר זאת בעדינות? פחות. לרכישת הפילינג לחצו כאן.

פילינג פנים טבעי

מסכת חימר לניקוי עמוק

בזמן שהפוסט הזה נכתב נותר לי עוד שימוש אחד בלבד במסכה, ואני מסיימת אותה עם שמחה גדולה ורצון לבאק אפ מיידי. המסכה הירוקה הזו שונה בנוף מסכות הניקוי מכיוון שהיא עדינה על העור, ובעוד מסכות ניקוי אחרות המבוססות בוץ נוטות להשאיר את העור מתוח ומיובש – זו ממש ממש לא. להיפך, לאחר השימוש בה העור נעים מאוד למגע ונינוח. היא מכילה חימר ירוק, חימר לבן ואצת למינריה לניקוי וטיהור העור ושמן המפ להרגעת עור פגוע או מגורה. לרכישת המסכה לחצו כאן. 

תוכלו לרכוש את המסכה גם כסט עם סבון הפנים המצוין, ולקבל שפתון לחות כחלק מהערכה, מה שהופך את הרכישה למשתלמת במיוחד. לרכישת הערכה לחצו כאן.

מסכת חימר ירוק

מסכת חימר ירוק

מוצרי הלחות וההזנה – קטרינה טיפוח אורגני

סרום אנטי אייג’ינג

סרום האנטי אייג’ינג של קטרינה טיפוח אורגני הוא בעצם שמן פנים, שהולך יד ביד עם אבן הגוואשה עליה אפרט בהמשך. הסרום מורכב מתערובת ייחודית של 11 שמנים אורגניים בכבישה קרה (ביניהם רוז היפ, נר הלילה, ארגן וזרעי רימונים – לכולם תועלות מוכחות), ויטמינים ונוגדי חמצון שיחד תורמים להזנה ומיצוק העור. השמן עשיר מאוד אבל לא כבד או מעיק והוא משמש בסיס מוצלח לעיסוי פנים בטכניקת גוואשה. דרושה ממנו כמות קטנה למריחה על הפנים והצוואר ולתחושתי הוא יתאים יותר לבעלות עור רגיל, יבש, מיובש או בוגר. לרכישת הסרום לחצו כאן.

סרום אנטי אייג'ינג

סרום אנטי אייג'ינג

קרם פנים אנטי אייג’ינג לעור מעורב-שמן

והנה מוצר שלא התחברתי אליו. מפתיע, אני יודעת, אבל גם זה בסדר. בפוסטים ממומנים כשאני עובדת ישירות מול הלקוח, אנחנו עושים את מירב המאמצים לקלוע לסוג העור ולטעם האישי שלי בטיפוח, במטרה שאוכל לנסות ולסקר כמה שיותר מוצרים מהמגוון. קרם הפנים אנטי אייג’ינג לעור מעורב-שמן פשוט לא דיבר אלי באופן אישי. לא הרגשתי שהוא עושה עבורי משהו מיוחד, לא התחברתי לצבע המוצר (הקרם בגוון כתמתם), לא לניחוח שהרגיש לי הרבלי וחזק ולא למרקם שכמו ‘הקציף’ על עורי לפני ששקע ונספג. משיחה עם קטרינה בנושא היא ציינה בפני שבבאצ’ המוצרים הספציפי ממנו קיבלתי את הקרם ניסו מרכיב חדש, ולאור תופעת ההקצפה הוא הוסר. אם בכל זאת מתחשק לכן לנסות, תוכלו לרכוש את הקרם בלחיצה כאן.

מקדם הגנה לפנים קטרינה טיפוח אורגני

לעומת קרם הפנים אליו פחות התחברתי, מקדם ההגנה לפנים של קטרינהדווקא מצא חן בעיני. הוא מכיל SPF30 ומבוסס על מסנני קרינה מינרלים, אליהם אני נוטה יותר ויותר. יש לו ריח מתקתק ומרקם קרמי נח, הוא לא דביק ולא מריח כמו קרם הגנה, ואינו מרגיש כבד על העור. במריחה הוא לבן ויש לעסות אותו מספר דקות עד לספיגה מלאה, אבל לי באופן אישי זה לא מפריע כי אני מכירה היטב את הלובן של קרמי הגנה, אם משתמשים בהם בכמות מספקת. זה קרם הגנה שאני מעדיפה להשתמש בו לבדו, כלומר בימים שאני לא מתאפרת, בגלל שלתחושתי השילוב שלו עם קרם הפנים הנוכחי שלי לא לגמרי מדויק כבסיס לאיפור. לרכישת מקדם ההגנה לחצו כאן.

קרמים קטרינה טיפוח אורגני

מוצרים משלימים – קטרינה טיפוח אורגני

קרם דאודורנט ורדים גרניום

קרם הדאודורנט של קטרינה הגיע אלינו הביתה בתזמון מושלם, והפך לחביב לא רק עלי אלא גם על אודי, בן זוגי. לקרם מרקם מעט גרגרי שצריך להתרגל אליו וניחוח ורדים גרניום חזק ונעים. דרושה ממנו כמות קטנטנה ממש וצריך ללמוד את המינונים, אבל ברגע שאלה מדויקים זה מוצר פשוט מצוין. הוא אינו מכיל אלומיניום כך שאינו סותם נקבוביות, אז יש תהליך הסתגלות לעובדה שיש זיעה טבעית – אבל 0 ניחוח רע שמלווה אותה. אני מחפשת דאודורנט טבעי יעיל עם ריח נעים כבר תקופה ארוכה ואני שמחה לומר שנראה שסוף סוף מצאתי. מגיע גם בניחוח למון גראס ולבנדרלרכישת הדאודורנט לחצו כאן.

דאודורנט טבעי ללא אלומיניום

דאודורנט טבעי ללא אלומיניום

אבן עיסוי גוואשה קטרינה טיפוח אורגני

אני מסיימת את הפוסט עם המוצר שהתחיל את כל הרומן הטיפוחי שלי עם קטרינה. אני מדברת כמובן על אבן הגוואשה שלה. אבן הרוז קווארץ האלגנטית מגיעה באריזה מדוגמת הכוללת גם הוראות עיסוי ברורות ומתאימה מאוד כמתנה. משתמשים בה לעיסוי פנים, ניקוז לימפתי, שחרור שרירים תפוסים ואנטי אייג’יינג. על מנת שהאבן תחליק בקלות על הפנים, ההמלצה היא להשתמש בסרום על בסיס שמן (כמו סרום האנטי אייג’ינג עליו סיפרתי לכן) שיעזור בתהליך העיסוי.

העיסוי בגוואשה ממריץ את הדם בפנים, מעודד יצור קולגן ואלסטין והוא דרך שאינה פולשנית לשיפור מראה העור וחיוניותו. אני מכירה את טכניקת העיסוי עוד מטיולי בהונג קונג במסגרת העבודה בתור דיילת אוויר, ואין ספק שהיא אחד מפריטי הטיפוח שקיבלו אצלי הכי הרבה שאלות ועניין. כשאני מקפידה על העניין, אני יוצאת נשכרת, והעור נראה חיוני, מתוח ומלא יותר. לרכישת האבן לחצו כאן.

אבן עיסוי גוואשה

אבן עיסוי גוואשה

אבן עיסוי גוואשה

למרות שאני בהחלט מתנסה ומשתמשת במוצרים שלא נושאים את תו התקן הטבעי, אני מוצאת את עצמי קוראת יותר על התחום, מתעדכנת במותגים שנחשבים ל-Clean beauty, וכמובן גם חוקרת ומתנסה. התרשמתי מהמותג, מהמוצרים ומקטרינה, האשה שעומדת בראשו ואני שמחה על ההזדמנות שלנו לעבוד יחד ועל האפשרות שלי להכיר לכן את המוצרים.

לצד כל המוצרים שסקרתי, מאוד אהבתי את העובדה שאפשר לרכוש באתר ערכת התנסות קטנה של מוצרי המותג בעלות של 30 ש”ח, שתספק התנסות של כשלושה עד חמישה ימים. בנוסף, תמצאו באתר עמוד ערכות שכוללות מספר מוצרים בעלות מופחתת, כך שאם אהבתן מספר מוצרים תוכלו לרכוש אותם במחיר משתלם במיוחד. לרכישת הערכות לחצו כאן. אל תשכחו להשתמש בקוד ההטבה BUNNY לקבלת הנחה נוספת על מרבית המוצרים באתר, ואתן מוזמנות להתייעץ איתי בפרטי לגבי מוצרים ספציפיים שעניינו אתכם. לרכישה באתר לחצו כאן. 

קטרינה טיפוח אורגני

גילוי נאות: פוסט זה הינו פוסט ממומן ומכיל קישורי אפיליאייטס.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: