fbpx

סופשבוע חורפי • ריץ קרלטון הרצליה

את חגיגות יום ההולדת של אודי חגגנו השנה במלון ריץ קרלטון הרצליה. יצא לי לבקר במלון בעבר במסגרת אירועים, אולם מעולם לא יצא לי לישון באחד מהחדרים המפנקים שהוא מציע. ההזמנה להתארח במלון הגיעה בתזמון מדויק: כמדי שנה דצמבר היה עמוס ואינטנסיבי, אבל הידיעה שנסיים אותו בריץ קרלטון אפשרה לי לתת את הפוש האחרון, לסגור את כל הפינות של 2018 ולהגיע לסופ”ש האחרון של החודש כמו אחרי ריצה – קצת מותשת, הרבה מרוצה ובעיקר – ממש צריכה מיני-חופשה.
שנטי גדרון סיקור מלון ריץ קרלטון

סופשבוע חורפי • ריץ קרלטון הרצליה

 

הסוויטה במלון ריץ קרלטון

 

כבר עם ההגעה למלון מרגישים אווירה יוקרתית ומאופקת שהולמת את המקום. המלון המפואר צופה למרינה של הרצליה שהייתה ציורית במיוחד בעקבות מזג האוויר. בסופ”ש בו התארחנו במלון מזג האוויר הסגרירי עטף אותנו מכל כיוון וטיפות הגשם שטפו את הרחובות. את פנינו קיבלו עם כוסות שמפניה צוננת ולאחר צ’ק אין קליל ניגשנו את חדרנו לסופ”ש – חדר 907.

907 הוא אחד מחדרי הדופלקס המרווחים שמציע המלון, והוא כולל שני (!) חדרי שינה, סלון, מרפסת גדולה שצופה למרינה, שלושה חדר שירותים ומטבח. בקומה הראשונה של הדופלקס נמצאים הסלון והמטבח, שמתחברים לחדר שינה לו שירותים ומקלחת צמודים. היציאה למרפסת הגדולה אפשרית מכל חלקי הדופלקס, ודלתות ההזזה מאפשרות לפנים להתערבב עם החוץ ולחוץ לגלוש פנימה בסינרגיה מושלמת.

 

הסוויטה במלון ריץ קרלטון

 

הסוויטה במלון ריץ קרלטון

 

סופשבוע חורפי • ריץ קרלטון הרצליה

 

הסוויטה במלון ריץ קרלטון

הסוויטה בה שהינו

מדרגות עץ מובילות לקומה השנייה, שם נמצא חדר הרחצה המרכזי שכולל אמבטיה גדולה, וחדר השינה הראשי שצופה על המרינה, הסלון והמרפסת, אך בעל פרטיות מוחלטת ועיצוב נקי ומדויק. לצד המיטות הנוחות להפליא תמצאו נעלי בית מפנקות, חלוקים לבנים ופינוקים קטנים ששמורים למלונות יוקרה כמו בקבוקי מים מינרליים אישיים, שוקולדים טעימים ופרטים קטנים שיהפכו את החופשה למושלמת. במקרה שלנו היו אלה עוגה, פירות טריים, יין מבעבע ובלונים, שנתנו לשהות בחדר טאץ’ אישי ואווירה חגיגית. 
 
מרינה הרצליה

 

סופשבוע חורפי • ריץ קרלטון הרצליה

 

שנטי גדרון סיקור מלון ריץ קרלטון

 

שנטי גדרון סיקור מלון ריץ קרלטון

הספא • ריץ קרלטון הרצליה

שהות במלון כמעט ואינה שלמה בלי לחוות את חוויית הספא שהמלון מציע, ושמחתי להתנסות בטיפול פנים עם מוצרי הטיפוח של מותג הקוסמטיקה המקצועי ‘כריסטינה’. הטיפול היה נעים ומפנק, כשהדגש בו הושם על ניקוי יסודי של עור הפנים, הבהרה עדינה לטיפול באדמומיות שנותרה מפצעונים והחדרת מגוון חומרי לחות לעור. הומלצו לי במיוחד שני מוצרים, האחד סרום משקם ומטפל ללילה, לאיזון התפרצויות הורמונליות בלתי רצויות וכן קרם לחות זעתר, שהוא מולטיטאסקר נעים וריחני שמתאים לשימוש יומיומי, ובכל מצב בו העור זקוק ללחות, הזנה ואיזון.
 

חדרי הטיפולים שקטים ומבודדים, ובמתחם הספא תמצאו גם חדר למנוחה לאחר הטיפול, עם משקאות חמים, נשנושים בריאים וכמובן הנוף הפתוח של המרינה. המלון מציע סאונה יבשה ורטובה ובריכה מרווחת (אך קחו בחשבון שזו אינה מחוממת), כך שבימי החורף היא אינה פעילה. בסופי השבוע מסעדת הרברט סמואל שממוקמת במלון סגורה, אולם תוכלו לאכול ארוחת ערב וכן ארוחת בוקר, שתיהן עשירות ומציעות מגוון מאכלים בסגנון בופה, בחדר האוכל של המלון שנמצא בקומת הכניסה.

 

מלון ריץ קרלטון הרצליה

 

הספא בריץ קרלטון הרצליה

 

ספא ריץ קרלטון

סוף השבוע בריץ קרלטון הרצליה היה מיוחד ומרגיע, הרבה בגלל הלוקיישן שמצד אחד מרגיש כמו חו”ל ומנגד נמצא במרחק נסיעה קצרה מביתנו בתל אביב. לאורך כל הסופ”ש הרגשנו מפונקים ומאושרים, ובעיקר זכינו לחוויית אירוח יוקרתית ונעימה, כמתבקש ממלון ברמתו של מלון זה. בעבורי, העובדה שמכל מקום ברחבי הדופלקס נשקף נוף פתוח ואוויר צח מהים היא בונוס מהותי, ולבטח נחזור למלון לחגיגות של אירועים מיוחדים. עוד מידע על המלון, המחירים והחדרים תוכלו לקבל באתר הרשמי.
 
שנטי גדרון סיקור ריץ קרלטון הרצליה

 

שנטי גדרון סיקור ריץ קרלטון הרצליה

גילוי נאות – הוזמנתי להתארח במלון ולשתף את החוויה האישית שלי. 

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: