fbpx

רעיונות למתנות לגיל שנה

רעיונות למתנות לגיל שנה

אין לי מושג איך זה קרה אבל גיל שנה הגיע, והרבה יותר מהר מהמצופה. סביב אירועי יום ההולדת עלו לא פעם רעיונות למתנות לגיל שנה, אותם ניסיתי לדייק לרשימה קצרה וממוקדת בטווח מחיר מגוון.

נעלי טרום הליכה עליזה’לה

תמיד כשאני עובדת על פוסט שמרכז רעיונות למתנות, אני אוהבת לשלב רעיונות מגוונים בתקציבים שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא משהו מתאים עבורה, בהתאם לקרבה ולצרכים. אני יודעת שיש עניין גדול סביב נעלי טרום הליכה ולכן רציתי לשלב אותן כרעיון מקורי למתנה מקסימה לגיל שנה. נעלים טרום הליכה של עליזה’לה מגיעות בשלל עיצובים משמחים, הן רכות, טבעוניות, ניתנות לכביסה במכונה, ומיוצרות כאן בארץ בעבודת יד. הסוליה היא סוליה מונעת החלקה, והעובדה שהן עשויות בד מאפשרת גמישות מירבית לרגל. טווח מחירים החל מ-159 ש”ח לזוג.

קליק לאתר עליזה’לה

נעלי טרום הליכה עליזה'לה רעיונות למתנות לגיל שנה
נעלי טרום הליכה עליזה'לה רעיונות למתנות לגיל שנה

צעצועי עץ סטודיו סתיו + הטבה

מי שעוקבת אחרי גם באינסטגרם כבר ראתה את צעצועי העץ היפים והעדינים של סטודיו סתיו. כמי שהתחנכה בחינוך אנתרופוסופי, צעצועי עץ תמיד דיברו אלי. מעבר לנראות האסתטית הם מחזיקים מעמד הרבה זמן, נעימים למגע ומתאימים למגוון גילאים ושלבי התפתחות. סתיו יוצרת חיות בר מופלאות מעץ, חלקן על גלגלים כמו הפרא שלנו והלטאה המתוקה (שגם מצוידת בחוט משיכה), חלקם בחיתוך מיוחד המאפשר ליצור מהם מגדלים שונים (סוג של פאזל תלת מימדי). באתר תמצאו לוטרות, קיפודים, ארנבונים ואיילים, שאפשר לשלב ולערבב ולהכניס את הטבע הארצישראלי אלינו לבית. טווח מחירים החל מ-104 ש”ח.

לקוראות הבלוג יש הטבה מיוחדת המעניקה הנחה על כל האתר, עם קוד ההטבה BUNNY.

קליק לאתר סטודיו סתיו

צעצועי עץ סטודיו סתיו רעיונות למתנות לגיל שנה
צעצועי עץ סטודיו סתיו רעיונות למתנות לגיל שנה

בריכת כדורים מתקפלת

בריכת הכדורים המתקפלת היא מתנה משמחת שהגיעה מבר, אחיינית של אודי. העיצוב נעים לעין בגוונים עדינים של ורוד-פודרה, לבן ואפור, ומשתלב באופן נעים עם הריהוט שלנו, והעובדה שהבריכה עצמה מתקפלת וניתנת לאחסון בקלות היא פרט חשוב והכרחי בעיני (את הכדורים צריך לאחסן בנפרד בשקית או ארגז קרטון). קסומי מאוד אוהבת לשבת בפנים ולשחק עם הכדורים, וכמו שאתן בטח יודעות – כדורים ותינוקות זה לגמרי סיפור אהבה. המשלוח היה מהיר והגיע עד הבית, וגם המחיר ריאלי.

קליק לאתר עזריאלי

בריכת כדורים מתקפלת  רעיונות למתנות לגיל שנה

סוס עץ בובימה

מתנה משגעת מההורים שלי, שהיא שיחוק של ממש. את סוס העץ המתנדנד אבא שלי מצא בחנות מיוחדת בחיפה שנקראת ‘בובימה’. תמצאו בחנות שלל צעצועי עץ קסומים ויפים, כשסוס העץ מוצלח במיוחד. הצורה שהוא בנוי מאפשרת ישיבה בטוחה גם לקטנטנים וקסומי ממש ממש אוהבת לנסות ולנדנד אותו בעצמה. העיצוב והצבעים שלו יפהפיים בעיני ומתאימים גם לבנים וגם לבנות, ובכלל, זה מסוג הדברים שהייתי רוצה שיהיו גם לגדולים.

קליק לאתר בובימה

סוס עץ בובימה רעיונות למתנות לגיל שנה
סוס עץ בובימה רעיונות למתנות לגיל שנה

מגדל למידה סגל + הטבה

מגדל למידה הוא מתנה מעולה לגיל שנה, וזה פריט שישרת אתכן לאורך זמן. הרעיון שעומד מאחוריו הוא לאפשר למידה ועצמאות במקומות שונים בבית, כמו למשל במטבח. המגדל בעצם מאפשר עמידה בגובה של ‘גדולים’, ומעניק סביבה בטוח ללמידה של מיומנויות חדשות. מגדל הלמידה של סגל אסתטי ונעים לעין, בעל עיצוב בקווים מעוגלים, אפשרות כוונון המדרגה כמו גם אזור העמידה של הבייבי. באופן אישי אני ממליצה למי שהבייבי שלה עוד לא עומד/ת עצמאית לחסום את החלק האחורי של המגדל, כדי למצוא יציאה לא מכוונת. המגדל קל משקל ומגיע במספר גוונים יפים (כרגע במלאי לבן וגרפיט). אגב סגל, אני ממש ממליצה להציץ בקטגוריית הצעצועים המעולה של טף טויס, ואם אתן מתכננות הזמנה – להוסיף מה שרלוונטי מבחינת התפתחות הבייבי לסל. אצלנו מככבים קופסאת הבדים ומגדל הכדורים, כמו גם ההגה המעולה לנסיעות.

לקוראות הבלוג יש הטבה מיוחדת המעניקה הנחה על כל האתר, עם קוד ההטבה BUNNY.

קליק לאתר סגל

מגדל למידה סגל רעיונות למתנות לגיל שנה
מגדל למידה סגל רעיונות למתנות לגיל שנה

לכל הפוסטים בקטגוריית בייבי באני לחצו כאן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: