fbpx

שלוש שמלות קיץ שאת חייבת בארון

מזג האוויר מתחמם ומבשר שבקרוב יהיה פה חם. מדי. הפתרון המעשי לעונה החמה מבחינתי הוא כל מה שקצר, קליל ובעדיפות – עונה לקטגוריית הביגוד ‘שמלה’. הבד מבחינתי חייב להיות איכותי ולא סינטתי, ואת מבוקשי לרוב לשמלות מעולות אני מוצאת ב-&other stories. בביקור האחרון בחנות היפה בעזריאלי, בחרתי שלוש שמלות קיץ שאת חייבת בארון ומצאו חן בעיני במיוחד.

השימושית

הכל פה נכון מבחינתי – הצבע, הגזרה, הבד. זו שמלה שימושית שניתן ללבוש ביום ובערב, מחמיאה מאוד לגוף ועשויה פשתן איכותי שנראה נהדר. ויש לי עליה סיפור מאוד מעניין שסיפרתי באינסטגרם, מוזמנות לקרוא אותו כאן. אגב, היא כל כך מוצלחת שתוכלו להשיג אותה גם בניוד ותכלת, אבל הלילך היפהפה הזה הוא המוצלח ביותר בעיני.

הפרחונית

שמלה כזו שזורקת אותי מיד לטיול רומנטי בטוסקנה מלווה בהרבה יותר מדי יין לבן בכרמים שצופים לנוף ירוק יפהפה. הגזרה שלה מחבקת ומתוקה עם ווייב וינטג’י וסגנון שמאוד מזוהה עם המותג, וההדפס פשוט יפהפה בעיני. הוא חוזר על עצמו גם בגזרת מיני נפוחה שתתאים בעיקר לאירועים מיוחדים (רק קחי בחשבון שהבד שלה בגרסא הקצרה פחות נושם לתחושתי).

הלבנה

כי הרי כולנו צריכות שמלת קיץ לבנה, כזו שמדגישה את השיזוף (למי שמשתזפת), עוטפת את הגוף ונראית מתוקה להפליא בשילוב עם סניקרס או סנדלים וכובע קש. חוצמיזה – שבועות ממש מעבר לפינה וזו בחירה מושכלת שתלווה אתכן גם אחרי החג. אגב – את אותה השמלה בדיוק תמצאו גם בהדפס פרחוני שעושה נעים בלב.

את השמלות ניתן להשיג בחנות המותג בעזריאלי, תל אביב.

לכל הפוסטים בקטגוריית ‘אין לי מה ללבוש’ לחצי כאן.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: