fbpx

עשו לי את 2018 • TOP 10 Beauty Picks

אני חושבת שאחד הדברים שהכי מפחידים אותי בסיכומי סוף שנה זו ההתחייבות שבדבר, בטח ובטח כשמדובר במוצרי קוסמטיקה. כלומר, איך אני בעצם אמורה לבחור את האהובים עליי, כשיש כל כך הרבה שאני אוהבת? אבל היי, החלטתי הפעם לקחת את העניין הרבה יותר בקלות, ופשוט להתרכז בעשרה מוצרים שממש ממש עשו לי את זה השנה. כאלה שגרמו לי להרמת גבה חיובית, לצווחת אושר קטנה, או פשוט להבנה שהם הרבה יותר טובים מאחרים, וככאלה כדאי לכתוב עליהם. יש עוד עשרות (שלא נאמר מאות) מוצרים בהם התנסיתי וגם אהבתי וברור שהבחירה מורכבת וכוללת לילות ללא שינה (נשבעת), אבל מישהו היה צריך לעשות את זה. אלה המוצרים שעשו לי את 2018, בסדר אקראי לחלוטין.


קרם פנים Creme Juenesse Vitalite | Sothys – כן, מדובר בקרם יקר לכל הדעות, אבל השנה פשוט התמכרתי למרקם שליווה אותי אחרי הטיסות. הקרם הזה עשיר במידה אבל גם נספג היטב בעור, והוא מותיר אותו מלא לחות, חיות וחיוניות. כתבתי עליו סקירה מקיפה כאן ואני כבר מחכה להכיר עוד ממוצרי המותג. כמה? 477 ₪ אצל קוסמטיקאיות מורשות ‘סוטיס’.

ג’ל גבות Bow Brow  Glossier – כמה שמעתי על ג’ל הגבות של ‘גלוסייה’ וסוף סוף השנה באיחור לא אופנתי בעליל החלטתי לנסות אותו (ועוד מספר מוצרים של המותג). ובכן, מדובר באהבה ממבט ראשון. המברשת הקטנטנה מאפשרת דיוק מירבי והגוון השחור מתאים לי בהחלט, הבעיה היחידה היא שמאוד קשה לחזור למוצר גבות אחר אחרי התנסות במוצר הזה, וזה מותג שקצת קשה להשיג, אז אם אתן מתכננות ביקור בארה”ב ממליצה לכן להצטייד כבר בכמה. כמה? 16$ באתר ‘גלוסייה’. פעם ראשונה שאתן רוכשות מהאתר? לחצו כאן לקבלת 10% הנחה לרכישה ראשונה



אודם אדום Uncensored | Fenty Beauty  – הביקורות על האודם הנוזלי הראשון של ריהאנה אומנם היו מעורבות, אבל אני מוצאת אותו יפה להפליא ומחמיא לקשת גווני עור כל כך רחבה, שקשה להשאיר אותו מאחור. הוא אודם שמצריך מיומנות ויד זהירה, עפרון שפתיים וכמות מדודה, אבל אחרי כל אלה הוא אטום, בעל גימור קטיפתי ויותר מהכל בעל גוון אדום עז סופר מחמיא. כמה? 24$ בספורה, אבל מצאתי אותו אצל מוכר ששולח לארץ בלינק הזה

חומץ פטל לשיער מלא ברק | איב רושה – אחד הגילויים המרעישים של השנה, וכזה שגרר הכי הרבה הרמות גבה מצד
חברותיי (עד שהן ניסו בעצמן). מדובר בנוזל שטיפה בניחוח פטל נעים ומרענן, עמו מסיימים את תהליך שטיפת
השיער. הוא מבטיח להשאיר את השיער רך ומבריק במיוחד, והוא מקיים את הבטחותיו בצורה
מעוררת השתאות. תראו את השיער שלי כאן, למשלכמה? 39 ₪ ל-150 מ”ל בחנויות איב רושה ובאתר. 

אודם Murrey | Shiseido – אתן מכירות את זה שאתן מנסות מוצר חדש, אבל אז מסיבה זו או אחרת הוא יוצא לכן מהתודעה? זה מה שקרה לי עם השפתון Murrey של שיסיידו, שלאחרונה נכנס שוב לתיק האיפור היומיומי שלי. הוא קרמי, נעים, והגוון שלו עדין ומחמיא, אבל הכי אני אוהבת לטפוח אותו קצת מעבר לשפה בסגנון קוריאני מגניב, ללוק לא מתאמץ וחיוני. כמה? 58 ש”ח (במבצע סוף שנה כרגע).

קונסילר Studio Fix 24-Hour | Mac – אני לא משתמשת במייק-אפ על בסיס קבוע, ומסתמכת על קונסילרים מעולים שיסתירו את מה שצריך להסתיר  (ואחרי לילות נטולי שינה – יש בהחלט מה להסתיר). הקונסילרים החדשים של מאק הם בשורה של ממש בעיני, שכן מגוון הצבעים כל כך רחב והעמידות מעולה, מה שהופך אותם לפרטנרים נאמנים לדיילת נטולת שינה. אני משתמשת ב-NC15 ו-NW20 והשילוב ביניהם עבורי הוא מנצח. דוז פואה! כמה? 115 ₪ בחנויות מאק ובאתר.

צלליות Color Boss | IL Makiage – 2018 לגמרי היתה השנה של איל מקיאג’ בכל הנוגע לצלליות. השקה אחר השקה הגיעו אל המדפים צלליות פיגמנטיות, חמאתיות, עשירות ויפות, בצבעים עוצרי נשימה שעושים שמח בלב. עכשיו באופן אישי אני יותר בחורה של אודמים מצלליות, ולכן צריך להיות משהו מאוד מיוחד כדי להרשים אותי ולגרום לי להתנסות, וצלליות Color Boss הן כאלה. אני לא ממש יודעת מה קורה שם מבחינת הפורמולה, אבל המרקם, הגוונים וקלות ההנחה (עם האצבע!) הופכים אותן לכוכבות של ממש. כמה? 79 ₪ עד סוף דצמבר (מהרו מהרו, זה לגמרי משתלם).

סומק FlirtBodyography – אני מודה שלעתים אני סקפטית ואפילו די סנובית כשמדובר במותגים חדשים שלא שמעתי עליהם מעולם, אבל במקרה של בודיאוגרפי המוצריםהצליחו להפתיע אותי, ובמיוחד סומק קטן ומדויק של המותג בגוון Flirt – ורוד-שזיפי חם ומחמיא שמכניס אור ומצב רוח טוב ללחיים וללב. אחד היפים שניסיתי השנה, והוא לבטח יירכש בשנית. כמה? 66₪, ברשת נייל סטודיו.
Replica Lazy Sunday Morning Maison Margiela בשמי נישה הם לגמרי אחד הטרנדים הלוהטים של 2018 והאהוב עלי השנה שייך למותג ‘רפליקה’ מבית מרג’יאלה. הניחוח האהוב עליי הוא Lazy Sunday Morning והשם לגמרי מרמז על הניחוח: חמים ומפנק, מעודן ונשי. רך, עוטף, מיוחד וכזה שכיף להתבשם בו כל פעם מחדש. כמה? 95-126$,
בדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון (למי שמתכננת לטוס בקרוב) וב-
Nordstrom למי שלא יכולה להתאפק.
בושם Mimosa & Cardamonו-Wood Sage & Sea Salt | Jo Malone אני יודעת שאמרתי עשרה מוצרים, אבל לא יכולתי שלא לכלול גם את מותג הבישום Jo Malone, ובמיוחד את שילוב הבשמים הנוכחי אותו אני אוהבת במיוחד. כל אחד משני הניחוחות הללו עומד בפני עצמו באלגנטיות מתבקשת, אבל יחד הם ממש משדרגים אחד את השני, מתערבבים לתמצית נעימה, מיוחדת, חמימה ומתוחכמת, ששומרת על קלילות אוורירית. כמה? 265 ₪ בחנויות ג’ו מלון. 
 
באלם שפתיים Balm Dotcom Glossier – עוד הברקה מבית ‘גלוסייה’ זה באלם השפתיים המעולה של המותג, שתמיד זרוק אצלי באחד התיקים או בכיס הג’קט. אני אוהבת את Cherry במיוחד שכן יש לו ריח מתוק שמזכיר לי את הילדות וגוון אדמדם עדין שמחמיא לשפתיים והוא מלחח ועוטף אותן בשכבה עבה שמגנה עליהן לאורך זמן. כמה? 12$ באתר’גלוסייה’
יש לכן המלצות משלכן? אשמח לשמוע בתגובות. ושתהיה לכולנו שנה נפלאה!
 

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: