fbpx

הפקת אופנה לשבועות • To the beach

אומרים שהקסם קורה כשיוצאים מאזור הנוחות, וכנראה זה מה שהיה צריך לקרות לי כדי להרגיש שוב את חדוות היצירה. אני לא סתם משתמשת במילה הזו, חדווה. כשמשהו קורה והוא נכון, הניצוץ בלב שלי ניצת מחדש באש חמימה שיכולה לבעור ימים, שבועות ולפעמים גם חודשים. וזה מה שקרה לי בשבת האחרונה, מפגש יוצא דופן ולא מובן מאליו בכלל שהוליד הפקת אופנה לשבועות, כשאנשים משני צדי המסך נפגשים בפעם הראשונה, למפגש שמרגיש כמו ממשיך חברות ארוכה.

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועות

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועות

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועות

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועות

את חן לוי הצלמת של ההפקה הכרתי ממש בשבוע שעבר. היא סיפרה לי שהיא עוקבת אחרי כבר תקופה, אבל באינסטגרם כמו באינסטגרם לפעמים לוקח לדברים זמן להתבשל. נדמה שכל מה שהיה דרוש כדי שאחשף לקסמים שחן עושה מהצד השני של העדשה – אלה כמה לייקים הדדיים. ואני, כשאני אוהבת משהו שאני רואה – כותבת מיד. לא מסתפקת בלייק או תגובה. הדף של חן ריגש אותי, הצורה בה היא תופסת אנשים, האווירה הקסומה ממש שראיתי בתמונות. כתבתי לה הודעה, ובתוך כמה משפטים רקמנו לנו הפקת שבועות ספונטנית ומיוחדת.

את הזר היפה שאני מחזיקה בתמונות וגם זה שעל ראשי יצרה ולדה שאתם בטח מכירים כ-vladis_flowers ואם לא – זה הזמן להכיר. לבשתי מחוך וינטג’ לבן מהאוסף האישי שלי וחצאית לבנה וינטג’ של אסקדה שכמו נתפרה למידותיי. הרגשתי כמו כלה ולא בכדי, חן גם מצלמת כלות והטאצ’ המלכותי ניכר בעיני בתמונות.

דה מריונטס de marionettes

דה מריונטס de marionettes

חוף פלמחים

דה מריונטס de marionettes

שעת בין ערביים, הים גלי ומזג האוויר קסום. התעטפתי בחולצה מיוחדת של ‘דה מריונטס‘ – מותג מקומי משובח של אמא ובת עם ניחוח של חול. החולצה שלבשתי מגיעה בהדפס פרחוני וגזרה יוצאת דופן שאפשר ללבוש בכל מיני צורות ודרכים (ויש אותה גם בגוונים חלקים). הים ואני שיחקנו בתופסת (אגלה לכם שבסופו של דבר הים ניצח, כמו תמיד).

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועות יינות לבנים מומלצים

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועותבגד הים השחור שבתמונות הוא של ‘ריו‘ והגזרה המעולה שלו מלווה אותי עוד מהשנה שעברה (ותראו עוד הרבה ממנו בהמשך). לעליונית הטול הלבנה של דורין פרנקפורט שמור מקום נעים בלבי – בשנה שעברה לבשתי את אותה העליונית בשחור לשבוע האופנה, דורין אהבה את איך שלבשתי את הבגד והעניקה לי אותה במתנה. דקיקות הבד והורסטיליות שלה הופכות אותה לפיס מיוחד במינו בעיני.

על הסוביניון בלאן Nos Recines מחנות היין ‘מנו וינו‘ כתבתי בפוסט ארוחת שבועות והוא כמובן נפתח ונמזג, קריר ומדויק. לא משנה כמה פעמים טעמתי אותו ובאיזה מצב, הוא תמיד היה מדויק להפליא. קליל, קיצי, משמח. כמו המפגש הקסום הזה, שגרם לי לצאת מאזור הנוחות וליצור שוב. וזו השאיפה והתקווה שלי לתקופה הקרובה, שאני מקווה שגם תיגע בכם – להאמין בדברים הקטנים והקסומים שקורים לנו ובעצמי, ולדעת שפיסות הפאזל יסתדרו במקומן בצורה מדויקת להפליא. חג שמח!

הפקת אופנה לשבועות חוף פלמחים

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועות

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועות

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועות

הפקת כלות הפקת אופנה לשבועות

צילום: Chen Levy Photography

פרחים וזר לראש: Vladis Flowers

חולצת מעטפת: De Marrionettes

בגד ים: Rayo

טבעת גיאומטרית ועגילי חישוק זהובים: Pau

ציפורניים נהדרות: Tal Elmo

יין: Mano Vino

 

[show_shopthepost_widget id=”4044490″]

 

פוסטים נוספים לשבועות: ארוחת שבועות קלילה עם המלצות יין מדויקות, פריטים לבנים הורסים שישאירו לכם עודף מ-100 ש”ח.

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: