fbpx

פריטים מתוקים לחג HM BABY

פריטים מתוקים לחג

שבוע לפני ראש השנה (איך הזמן טס!), האוויר קצת פחות מהביל, הרוח בערבים קצת יותר מלטפת ויש תחושה של התחדשות באוויר. ועם ההתחדשות הזו מגיעה גם בשורת האונליין של H&M, שמלווה בהתרגשות רבה. אספתי פריטים מתוקים לחג של H&M BABY, וטיפים שאני מקפידה עליהם ברכישת בגדים לקסומי.

זה לא חייב להיות לבן

יש משהו מאוד חגיגי ונקי בבגד לבן וזו תמיד בחירה מקסימה בעיני, אבל אני כאן לומר שבגד לחג לא חייב להיות לבן. הדפסים עדינים וצבעי פסטל רכים הם אופציה מעולה לחג (שגם מתלכלכת פחות). כדאי לשים דגש על תוספות קטנות לבגד כמו טול, מלמלה ודיטיילס עדינים – אלמנטים שניתן למצוא בקולקציית החג של H&M Baby. אני אוהבת במיוחד את שמלת הטול האפרסקית שנרכשה כאופציה לחג לקסומי. השמלה העדינה בהדפס פרחים ירוקים היא בחירה מעולה גם כן, וכזו שנראית כאילו היא לקוחה מעשור אחר.

קליק לשמלה האפרסקית

קליק לשמלה הירקרקה

חשבו על מה מתאים לשלב ההתפתחותי של הבייבי

לפני שהפכתי לאמא, תמיד דמיינתי את התינוקת שלי לבושה בשמלות מתוקות. מה שלא לקחתי בחשבון זה כל מיני שלבים בדרך, שכדאי לשים אליהם לב כשרוכשים בגדים. מה למשל? כשקסומי זחלה ולא עמדה והלכה, נמנעתי משמלות, שכן הן היו נתקעות לה בברכיים תוך כדי זחילה. במקום שמלה הייתי בוחרת בגד גוף עדין וחגיגי כמו הלבן היפהפה שבחרתי, וטייץ נח ומיוחד שיאפשר תנועה חופשית. יש לכן בן? מדובר באותו עקרון בדיוק בעיני, בחירה בבגדים שנח להחליף אתם חיתול ומותאמים לשלב ההתפתחותי של הבייבי.

קליק לבגד הגוף

קליק למארז חולצה וטייץ

סטים ומארזים הם תמיד בחירה בטוחה

המארזים של H&M משתלמים כל השנה, וגם לקראת החג מציעים במותג מארזים מתוקים בסקאלת צבעים שעושה לי נעים בעיניים. רכישת פריטים המגיעים במארז תבטיח שהפריטים ישמשו אתכן גם בעתיד, בשילובים שונים עם שאר הארון. קחו למשל את המארז המשולש שכולל חולצה קצרה, חולצה מכופתרת ומכנסיים – מצד אחד בייסיק נפלא, מנגד לוק מדויק לערב החג.

קליק למארז הקרדיגנים

קליק למארז מכנסיים ושתי חולצות

לכל קטגוריית בייבי באני בבלוג לחצו כאן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: