fbpx

קיץ עם ארמני ביוטי

ארמני ביוטי דיוטי פרי

קיץ עם ארמני ביוטי בדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון

חודש יולי הוא יריית הפתיחה הרשמית של הקיץ ושל עונת הנסיעות, שנפתחת עבורי הפעם עם מותג ארמני ביוטי. כשאני חושבת על חופשת קיץ אולטימטיבית אני מיד מדמיינת את עצמי על אי אותנטי, לבושה שמלה לבנה, עור חמים מנשיקת שמש מתוקה וניחוח נקי ומתקתק אופף את האוויר. לחיים סמוקות, כוס יין קר בשקיעה, חופש במלוא מובן המילה. אבל ברור לכולנו שחופשת הקיץ מתחילה עוד הרבה לפני שמגיעים ליעד, שעות קודם לכן. כי אם יש משהו שמסמל חופש בעבור רבים כל כך מאיתנו, אפילו יותר מעצם העלייה למטוס, זו ההגעה לדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון לפני הטיסה.

ארמני ביוטי דיוטי פרי

שילוב של בושם ואיפור ליצירת מראה החופשה המושלם

העמדה החדשה של ארמני ביוטי בכניסה לדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון, מזמינה אותנו להכיר את שלושת בשמי סדרת My Way, ולהתאים לכל אחד מהם מראה איפור שילווה אותנו בחופשה, בהתאם למצב הרוח, לסגנון האישי ולשעות היום. בעמדה היפה תוכלו להריח את שלושת הניחוחות, להתנסות במוצרי האיפור ולהתחיל את החופשה באופן רשמי עם אווירה קיצית מרעננת, לימונים ועצי פרי – אפילו שאתן עדיין על הקרקע.

ארמני ביוטי דיוטי פרי

סקין סקין סקין

הצעת ההגשה הראשונה של ארמני היא של לוק קיצי זוהר וחיוני, המתכתב עם הניחוח הקלאסי והראשון בסדרת בשמי My Way. הדגש במראה זה הוא על העור וליצירתו משתמשים בשלושה מוצרים בלבד, הכי קל, זוהר וקליל. ליצירת המראה ארמני ביוטי מציעים להניח כמות קטנה מהמייקאפ האהוב שלהם לומינוס סילק בגוון העור, ולהשתמש בשני מוצרים מסדרת פלואיד שיר, המאופיינת בברק עדין שמעניק לעור גלואו מיידי. נניח את גוון 2 הבהיר על האזורים הגבוהים בפנים ליצירת הארה מחמיאה ואת גוון 11 נניח על תפוחי הלחיים ליצירת מראה חמים וטבעי.

הבושם

הבושם המלווה את המראה הקיצי הוא הבושם My Way, בושם מתוק ונעים המבוסס על תווים עליונים של פריחת תפוז ותפוז ברגמוט, תווי אמצע לבנים ונוכחים – טוברוז ויסמין הודי ותווי בסיס מודגשים – וניל מדגסקר, מושק לבן וארז וירג’יניה.

קליק כאן לבושם

ארמני ביוטי דיוטי פרי שנטי גדרון
ארמני ביוטי דיוטי פרי

תנו לעיניים לדבר

המראה השני של ארמני ביוטי מתרכז בעיניים, ומתכתב עם הגרסא הפרחונית של הבושם – My Way Floral. זה מראה שמתאים גם ליום וגם לערב, הודות לצלליות בהן משתמשים להשגתו, שמעניקות לעיניים שטיפת צבע מעודנת. ליצירת המראה ארמני ביוטי מציעים להניח שתי שכבות של צללית מסדרת איי טינט בגוון 11 על כל העפעף, ולהדגיש בעזרתה גם את קו הריסים התחתון. את הריסים העליונים מדגישים בעזרת מסקרה שחורה דומיננטית ועל מרכז השפה מניחים מעט אודם נוזלי מאט מסדרת ליפ מאסטרו בגוון 500, ומטשטשים בעדינות.

הבושם המלווה את המראה הוא הבושם My Way Floral, גרסא פרחונית ופודרנית של הבושם המקורי. לצד המתיקות יש בו חלביות מעודנת ורעננה, הודות לתווים ירוקים, לנרולי ולמושק שניתן למצוא בו. התווים העליונים הם פריחת תפוז, תפוז מר ומנדרינה ירוקה, תווי האמצע הם טוברוז הודי ונרולי טוניסאי ותווי הבסיס הם וניל בורבון ומושק לבן.

קליק כאן לבושם

ארמני ביוטי דיוטי פרי שנטי גדרון
ארמני ביוטי דיוטי פרי שנטי גדרון
ארמני ביוטי דיוטי פרי

ארמני אינטנס

מראה האיפור השלישי מתכתב עם הבושם My Way Intense, וככזה הוא מלא נוכחות וצבע. זה מראה שלתחושתי מתאים בעיקר לערב, כשרוצים להעלות הילוך, להרשים ולהדגיש. ליצירת המראה אמני ביוטי מציעים להתחיל ממריחה של מייקאפ לומינוס סילק בגוון העור, ליצירת קנבס מושלם. לאחר מכן להניח פלואיד שיר בגוון 8 ורדרד חיוני על האזורים הגבוהים בפנים. את העיניים מדגישים עם איי טינט בגוון 10 ומסקרה שחורה בנדיבות. לסיום מניחים על השפתיים את גוון 400 האדום האייקוני מסדרת ליפ מאסטרו, ליצירת שפה משורטטת ומחמיאה.

הבושם המלווה את המראה הוא הבושם My Way Intense, גרסא עמוקה, סקסית ומעט אוריינטלית של הבושם המקורי. התווים העליונים הם פריחת התפוז ותפוז מר, תווי האמצע מבוססים על טוברוז ותווי הבסיס הם וניל ממדגסקר ואלגום עשיר.

קליק כאן לבושם

ארמני ביוטי דיוטי פרי שנטי גדרון
ארמני ביוטי דיוטי פרי

טיפים לבישום בקיץ

אמרני ביוטי מציעים מספר טיפים לבישום, שיאריכו את הניחוח על העור מבלי להכביד עליו:

  1. ריסוס הבושם באוויר והליכה דרך ענן הניחוח היא דרך מתוחכמת להתבשם בעדינות.
  2. על מנת להאריך את חיי הניחוח על העור, מומלץ להניח קרם גוף (גם אם הוא ללא ניחוח כלל).
  3. בושם יחזיק טוב יותר על עור נקי ומלוחח, לכן מומלץ להתבשם מיד אחרי המקלחת.
  4. בקיץ, בישום השיער זו אופציה מרעננת שכדאי לנסות. ניתן לרסס את הבושם ישירות על השיער או על המברשת להשגת התוצאה הרצויה.
  5. לעתים השילוב בין בושם לשמש עלול ליצור רגישות, לכן בקיץ אפשר לרסס את הבגדים במקום את העור.

העמדה היפה של ארמני וכל מוצרי הביוטי והבישום של המותג מחכים לכן בדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון.

לכל הפוסטים בקטגוריית שמתי לי פודרה לחצו כאן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: