fbpx

איפור וטיפוח: עונה על השאלות שלכן – חלק א’

איפור וטיפוח הם ללא ספק תחומי עניין מהותיים עבורי, עם דגש ברור על טיפוח. פתחתי את תיבת השאלות באינסטגרם שלי במטרה לענות על שאלות שחוזרות על עצמן או כאלה שהרגשתן שאין לכן מענה עליהן. היו שאלות מעולות והרבה מהן אז חילקתי את הפוסט לשלוש, ואני מקווה שהפוסט יעשה לכן סדר ויעשיר אתכן בידע בנוגע לאיפור וטיפוח. אני תמיד זמינה לשאלות ואשמח לעזור בכל מה שאני יכולה בתחום. בואו נתחיל!

איפור וטיפוח: עונה על השאלות שלכן - חלק א'

אשמח להמלצה למברשת סומק טובה ולא יקרה

אני משתמשת במברשת סומק של חן אלקבץ שאומנם עונה על קריטריון ה’טובה’ (היא האהובה עלי), אבל היא בהחלט לא זולה. אופציה טובה וזולה תוכלו למצוא במותג ריל טכניקס שנמכר בגילטי ומציע מגוון מברשות נהדרות, כמו מברשת הסומק הקלאסית של המותג שנמכרת כעת ב-40 ש”ח. להשיג כאן.

מה היא בערך שגרת איפור וטיפוח שלך בזמנים יחסית נורמליים?

שגרת הטיפוח שלי ארוכה ומלאה כל טוב, ופוסט מפורט עליה יעלה כאן בהמשך החודש אז מומלץ לעקוב. מבחינת איפור: ביום יום אני די מינימליסטית – קונסילר, מסקרה לגבות, סומק, מסקרה (לא תמיד) ומשהו על השפתיים. זה יכול להיות כל דבר החל מגלוס עדין ועד אודם אדום קלאסי, ממש לפי מצב הרוח.

למה חשוב להשתמש בקרם פנים?

עור מלוחח וגמיש יישאר צעיר ובריא לאורך זמן, לעומת עור מיובש ועייף שיפתח קמטוטים וקמטים מוקדם יחסית. עם הגיל רמת הלחות הטבעית של העור פוחתת, וקרם לחות מעשיר את העור בלחות חיונית ועוזר לשמור על גמישות ונוחות.

יש מוצרים לציפורניים שאת ממליצה עליהם?

מוצר הכוכב שלי לציפורניים שייך לסאלי הנסן Sally Hansen Instant Cuticle Remover. מדובר בג’ל שממיס עור קשה ויבש ועוזר לשמור על אזור הקוטיקולה נקי ומסודר. לצערי לא מצאתי אותו במלאי באתרים ששולחים לארץ, אבל זה השם למקרה שתרצו לחפש.

אשמח להמלצות למוצרים שלא נוסו על בעלי חיים של איפור וטיפוח

מותג Reelie עליו כתבתי בפוסט הזה הוא מותג טבעי, טבעוני ונטול אכזריות. איפור וטיפוח שמיוצרים בארץ גם הם נטולי אכזריות ויש שלל אופציות במחירים נוחים. גם מותג פיקסי שנחת בסופר פארם מציע מוצרי איפור וטיפוח שלא נוסו על בעלי חיים ויש להם כמה מוצרים שאני מאוד אוהבת, ובאייהרב אפשר למצוא מגוון ממוצרי המותג. להשיג כאן.

איזה טיפוח מומלץ לנערות? צריך סרום וטונר בשגרת הטיפוח?

לתחושתי ומנסיוני, בגיל ההתבגרות כדאי להתרכז במוצרים עדינים יחסית, שאינם מייבשים ואינם קומדוגניים כך שלא יגרמו לפצעונים וראשים שחורים. בתור נערה השתמשתי בסבון פנים וקרם פנים, והתחלתי עם קרם עיניים יחסית מוקדם (סביב גיל 18). אני לא חושבת בהכרח שצריך להשתמש בסרום וטונר בגיל צעיר. מוצרי פיקסי שציינתי בשאלה הקודמת, יכולים להתאים בהחלט גם לנערות. להשיג כאן.

מחפשת סרום לגיל 47, עור מעורב ללא פצעים או בעיות. מה ממליצה?

אני כרגע משתמשת בסרום של חברת GIGI שנקרא City Nap Urban Serum ומאוד מרוצה. ללילה אני ממליצה על ה-Advanced Night Repair של אסתי לאודר שגם נמכר עד היום בחצות בהנחה של 30% באתר כך שהמחיר מצוין. אני גם אוהבת מאוד את Overnight Recovery Serum Concentrate של קיהלס. את מוצרי אסתי לאודר כאן. את מוצרי ג’יג’י אפשר להשיג אצל קוסמטיקאיות שעובדות עם המותג. לבירורים: 03-9258888.

מה דעתך על מוצרי האיפור של Nars?

אני אוהבת את מוצרי האיפור של המותג ויש להם מוצרי איכותיים. משתמשת לסירוגין בעפרון-שפתון, קונסילר קרמי וסומק. להשיג כאן.

איך לעגל ריסים בצורה שיישארו למעלה כל היום?

קודם כל מומלץ להשתמש במעגל איכותי ולא משהו זול שיכול לקרוע את הריס. מעגל ריסים אמור להחזיק המון זמן, כשאת הגומי ניתן להחליף כשצריך. אני משתמשת במעגל ריסים של שו אמורה, וכדי שהריסים יישארו למעלה מומלץ להשתמש במסקרה עמידה במים. לצערי הוא כרגע לא במלאי באתר גילטי אבל אפשר להירשם לקבל עדכונים. להשיג כאן.

עכשיו שאי אפשר לנסות טסטרים של מייקאפים, איך בוחרים גוון אונליין?

יש אתר נהדר בו אפשר להכניס נתונים על שמות ומספרים של מייקאפים של חברות מסוימות, וזה נותן לך את האפשרויות בחברות אחרות. לצערי יש תמיד הסתכנות ברכישה אונליין, אז אני מבצעת הרבה מחקר לפני – מחפשת סוואטצ’ים של הגוונים על בנות עם גוון עור דומה לשלי ומשווה בין חברות שיש ברשותי. למעבר לאתר לחצי כאן.

איך אני יכולה להרגיע אדמומיות בפנים?

כדאי קודם להבין מאיפה האדמומיות מגיעה או ממה היא נובעת. האם זה גירוי רגעי או משהו קבוע? אם זה משהו קבוע ייתכן וכדאי להתייעץ עם רופא עור. אם זה משהו זמני שנובע מתכשיר מגרה או יובש אני ממליצה להשתמש במסכת לחות בסיסית מאוד או קרם לחות עשיר מאוד דוגמת אמבריוליס שניתן להשיג בסופר פארם ולהשתמש בו גם כקרם וגם כמסכה. הקטן כרגע במבצע, להשיג כאן.

מה הסדר שבו מתאפרים – מייקאפ קודם או קונסילר קודם?

ההמלצה היא להתחיל קודם מבסיס – מייקאפ, ולאחר מכן להוסיף נקודתית קונסילר איפה שצריך – כהויות מתחת לעיניים, פצעונים או דברים שרוצים להסתיר. ההגיון הוא בסופו של דבר לא להעמיס המון חומרים על הפנים – מה שלא יכסה מייקאפ, נחזק בקונסילר אם צריך.

באופן אישי אני לא משתמשת במייקאפ על בסיס יומיומי אלא בקונסילר, אני מאוד אוהבת את Candid של רבלון ואת הקונסילר העמיד החדש של מאק. רבלון אפשר להשיג כאןמאק אפשר להשיג כאן. לצילומים אני מאוד אוהבת להשתמש ב-Even Better Glow של קליניק. להשיג כאן.

טיפוח: מתי סרום? מתי קרם? מה הסדר הנכון?

סרום הוא מוצר מרוכז והוא מגיע ראשון. לאחר מכן נמרח קרם פנים, קרם עיניים וקרם הגנה.

איפור: מה השלבים הנכונים לאיפור? מתי שמים פריימר, מתי קונטור?

אם אנחנו מדברות על פול פייס – נתחיל עם פריימר, לאחר מכן מייקאפ, קונסילר, קונטור רטוב או פודרה. אם בחרנו בקונטור הרטוב נוכל לקבע אותו עם אבקה. אם בחרנו בפודרה, אחריה נניח קונטור יבש, סומק, הייליטר.

איך אפשר לטפל בתקופה הזו בעור עם פצעים בעקבות הסטרס?

שאלה נהדרת. עור שחווה סטרס עלול להתפרץ בפצעים. אני ממליצה על סרום Niacinamind פשוט וזול של The Ordinary שעוזר להרגיע, לרפא וגם למנוע את הפצעונים. מסכת לחות עדינה ומרשם למשחה אנטיביוטית מרופא עור. אני תמיד אוהבת שיש לי משחה אנטיביוטית בהישג יד, ולכזו במרשם יש תועלות בריפוי מהיר וזריז של העור. את הסרום המדובר אפשר להשיג כאן. 

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

  1. היי!
    איזה פוסט כיפי ומעולה למדתי המון!
    לגבי קונסילרים איך את בוחרת גוון (בעיקר עכשיו כשאי אפשר להגיע לחנויות…)?
    אם הגוון מייקאפ שלי בחברה מסויימת הוא X את ממליצה לקחת קונסילר באותו גוון בדיוק?
    (עיקר השימוש הוא כהויות קלות מתחת לעיניים שמייקאפ לא מעלים לגמריי + חצ’קונים לפעמים)
    המון תודה מראש!
    נועה

    1. איזה כיף לשמוע יקירה 🙂 לגבי הקונסילר – בעקרון עדיף לקחת גוון מעט בהיר יותר, אבל לא בהיר מדי שלא ייווצר מצב שהאזור נראה אפור.
      מוזמנת להתייעץ איתי גם בפרטי אם את צריכה, כאן או במייל/אינסטגרם 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: