fbpx

בייסיק חכם לעונת המעבר

אתן מכירות את זה שמשימה קטנה ופשוטה מצליחה איכשהו להידחות במשך חודשים? אז כזה, עם הפוסט הזה – בייסיק חכם לעונת המעבר. הפוסט במקור נכתב כניוזלטר ללקוחות H&M אתם אני עובדת כבר מספר חודשים, והיה אמור לעלות במקביל כפוסט בבלוג. אז אנחנו כבר לא ממש בעונת המעבר, וקסומי כבר בת שנה (איך זה קרה?), אבל כמו שהפתגם האהוב והמוכר אומר ‘עדיף מאוחר מאשר לעולם לא’, אז הנה – הוא עולה ממש עכשיו.

בייסיק חכם לעונת המעבר

אם יש משהו שלמדתי בחודשים הראשונים של האימהות, זה שכשאני משקיעה בבגדי בייסיק חכמים הם משרתים אותנו לאורך זמן, משמשים אותנו המון, ואיכשהו הם תמיד אלה שהיד מושטת אליהם. בדים רכים, גזרות חכמות ופלטת גוונים מעודנת תעזור לכן לבנות מלתחת בייסיק חכמה לבייבי המתאימה לעונת המעבר, ותאפשר לכן לשלב ולערבב בין הפריטים וכך להפיק מהם את המירב. אלה הטיפים שלי שמנחים אותי בבחירת בגדי בייסיק לבייבי שלי:

בייסיק חכם לעונת המעבר

הרכב הבד והגזרה, בהתאם לגיל 

כותנה אורגנית היא אחד הדברים שאני מחפשת תמיד. זו כותנה שגודלה בתהליך מתחשב יותר בסביבה וללא חומרים מזיקים, ולצד היתרונות האקולוגיים התוצאה היא בדים רכים ונעימים שמתכבסים היטב. בחודשים הראשונים אני ממליצה לבחור בגדי גוף בגזרת מעטפת נוחה שאינם מצריכים מעבר דרך הראש ומכנסיים עם רגלית, וסביב גיל חצי שנה לשלב גם בגדי גוף בגזרה קלאסית ומכנסיים ללא רגלית, המאפשרים חקירה ותמיכה בהתפתחות הזחילה של הקטנטנים.

בייסיק חכם לעונת המעבר

פלטת צבעים נייטרלית, והדפסים עדינים שמתכתבים אחד עם השני

אני אוהבת לבנות מלתחת בייסיק סביב פלטת צבעים נייטרלית והדפסים עדינים, שמאפשרים לי לערבב בין הפריטים בצורה חכמה ועוזרים לי להתמקד כשאני בקניות. מארזים של בגדי גוף ומכנסיים המגיעים בזוגות או שלשות הם הבסיס עבורי, כשהקו המנחה עבורי הם הערבובים – פריטים שמתכתבים אחד עם השני, בעלי הדפס עדין או חלקים, בהתאם לצבעים שמתאימים לבייבי. 

בייסיק חכם לעונת המעבר

שכבות חכמות, שקל להוסיף או להוריד, בהתאם למזג האוויר

עונת המעבר הישראלית לא תמיד ברורה, ויום שמתחיל קריר יכול להתחמם ברגע ולהיפך. לתקופה הזו של השנה אני אוהבת להלביש את אנג’לי בשכבות חכמות שקל להוסיף ולהוריד, בהתאם למזג האוויר. אני מעדיפה לבחור פריטים נפרדים לחלק העליון והתחתון למשך היום (לעומת וואנזיז שמשרתים אותנו היטב בלילה). סווטשירטים רכים וחמים הם הבחירה המועדפת עלי – הם שומרים את אזור בית החזה חם ומוגן, ואם יש להם כובע – סגרתי עוד פינה.

בייסיק חכם לעונת המעבר

לכל קטגוריית בייבי באני בבלוג לחצו כאן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: