fbpx

סוף שבוע בבית • הצעת הגשה

אחד הדברים שהתקופה הזו נתנה לי, זה את ההזדמנות להאט. אני נמצאת במירוץ מטורף אחרי זמן כבר כשבע שנים. בעבור רבים סוף שבוע בבית הוא עניין שבשגרה, אבל עבורי מדובר ברגעים של קסם. אם אתן חדשות כאן ולא יודעות, במקביל לבלוג, לאינסטגרם וליצירת התכנים שאני עושה  אני גם עובדת כדיילת אוויר. שבע שנים של חיים על קו תל אביב-ניו יורק, של מחסור תמידי בשעות שינה, של כיף גדול לצד קושי מטורף, של רכבת הרים היסטרית ומטורפת למדי. שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהבת את העבודה באוויר והיא נותנת לי המון, אבל עד שלא חווים אותה בצורה אינטנסיבית לא מבינים כמה קרקע יציבה ובית הם דברים חשובים. אז בתוך כל הטירוף של הקורונה, החששות, הפחדים והקשיים, עשיתי החלטה ברורה ומודעת לעשות עם הזמן שלי דברים חיוביים שהם נטו בשבילי, לקחת אוויר, לנשום ולהאט את הקצב.

סוף שבוע של האטה בבית • הצעת הגשה

סוף שבוע (רגוע) בבית

סופי השבוע של התקופה הנוכחית הם זמן מיוחד עבורי. אם בעבר אלה היו ימים של מפגשים עם חברים, בילוי מחוץ לבית, צפייה בסדרות בנטפליקס ושינה עד מאוחר, הרי שעכשיו הם השתנו והפכו להיות זמן מיוחד ושקט במיוחד שלי עם עצמי. סלף קייר במיטבו, וכזה שלא עולה הרבה כסף. אז מה אני אוהבת לעשות בסוף שבוע של האטה בבית?

לקרוא ספר

אני מאוד אוהבת לקרוא. ספר ליד המיטה זה מאסט עבורי, מסוג הדברים שעוזרים לי להירדם בלילה ומאפשרים לי לקחת פסק זמן ולצלול לתוך סיפור מרתק במקום לגלול שוב בנייד בלי מטרה ממשית. סיימתי לאחרונה את הספר ‘המטופלת השקטה’, ספר מותח ומעניין שמצד אחד אני יכולה להמליץ עליו בשמחה, ומנגד הותיר אותי עם תחושת החמצה בעקבות תפנית עלילתית שבאופן אישי לא אהבתי. מה שכן, מדובר בספר סוחף שכתוב היטב, הדמויות בו מעניינות והוא מאוד מדובר כרגע. אם אתן אוהבות כתיבה מודרנית אני ממליצה בחום על ‘בריכה עירונית’, ‘על מקום הימצאה’ ו-‘רומן’, שלושה ספרים שקראתי לאחרונה ואהבתי מאוד.

המטופלת השקטה

המטופלת השקטה

להזמין מתנה לבית (ולעצמנו)

אני מוצאת שבתקופה האחרונה אני משקיעה הרבה יותר בפריטים לבית. עוטפת את הסביבה שלי בפרחים, צמחים ופריטי עיצוב עדינים שמשמחים לי את הנפש. בפריטים של סטודיו מונסטרה נתקלתי באינסטגרם והתאהבתי. מינימליזם מקסים ועיצוב מקורי הופכים את ‘תמונות’ הפרחים המיובשים לתוספת ממש מיוחדת לחלל. גיבסניות הן הפרח האהוב על אודי בעלי, והיות ולא מזמן חגגנו תשע שנים יחד חשבתי שזו תהיה מתנה מקסימה לא רק לבית אלא לנו, כזוג. למונסטרה יש עוד פריטים מעוצבים מיוחדים כמו מגני טלפון ותחתיות של כוסות, ובעיני מדובר במתנה מיוחדת ומקסימה במיוחד. והבונוס – אין אף פריט שזהה לפריט אחר, כי הפרחים כולם אמיתיים ושונים אחד מהשני. הזמנות ישירות דרך עמוד האינסטגרם

monstera פריטים מעוצבים לבית

monstera פריטים מעוצבים לבית

monstera פריטים מעוצבים לבית

להדליק נר ריחני

נרות הם לגמרי פטיש שלי ותמיד תמצאו אצלי בבית נר ריחני. נרות ריחניים מרגיעים אותי, ובמיוחד אני אוהבת ריחות רעננים-פרחוניים, או חמימים ועוטפים, תלוי בעונה. את רוב הנרות שלי הייתי רוכשת בחו”ל בעיקר בזכות המבחר והמחיר, אבל התקופה האחרונה קירקעה אותי ופתחה אותי גם לאפשרויות מקומיות. אל הנרות של חן מהמותג Chendles נחשפתי באינסטגרם ואני מאוד שמחה על כך. חן מייצרת נרות ריחניים בעבודת יד קפדנית ובכמויות קטנות לשמירה על איכות הנרות. הם עשויים 100% שעוות סויה, שבוערת לאורך זמן רב יותר מנר רגיל. יש לי נר שני פתילים בריח Morning Glory – ריח פרחוני-רענן עדין ונעים, מורגש מספיק בחדר אבל לא אגרסיבי. חן מציעה שירות מחזור בו ניתן להחזיר את הכלי של הנר הישן ולקבל הנחה על נר חדש, וגם 10% הנחה לקוראות הבלוג למשך שבוע בהקשת קוד הקופון Bunny. להשיג כאן. 

נר ריחני בעבודת יד chendles

נר ריחני בעבודת יד chendles

סוף שבוע בבית? זמן לשתות כוס רוזה קר

אני בחורה של יין לבן ורוזה, ואין כמו כוס רוזה צוננת לצהרי שישי רגועים. כמו עם הנרות שהייתי מביאה מחו”ל, גם את היינות שלי הייתי מביאה באופן קבוע מדרום אפריקה ובמחירים מצחיקים. אבל כמובן שסיימנו את הסטוק די בתחילת התקופה הנוכחית, מה שהצריך ממני לחדש מלאים (ועדיף במחירים נעימים). את מנו (עמנואל) שעומד מאחורי חנויות היין ‘מנו וינו‘ אני מכירה שנים. ההיכרות שלנו התחילה אי שם בברקפסט קלאב, אני בסלקציה והוא בבר. הוא בחור אינטליגנט ומגניב, עם המון ידע באלכוהול ודיבור בגובה העיניים, ואלה גם הערכים שעומדים בבסיס החנויות שלו – שלוש במספר – שנמצאות בתל אביב.

באתר של ‘מנו וינו‘ תמצאו מידע ברור על היינות, מבצעים מעולים (כמו 2 ב-99 ש”ח וגם 3 ב-99 ש”ח), ויינות יקרים יותר – הכל בהתאם לטעמכם האישי. הצטיידתי בשני בקבוקי לאוסטל קאז רוזה (2 ב-99 ש”ח), יין קליל, מרענן וכיפי לשתייה שתמיד טוב שיש במקרר ובבקבוק TREVENEZIE פסקווא רוזה בהמלצתו של מנו (99 ש”ח), אחד היינות המוצלחים והנמכרים ביותר בחנויות. ויש כמובן גם משלוחים. להשיג כאן

מנו וינו חנות יינות תל אביב

מנו וינו חנות יינות תל אביב

מנו וינו חנות יינות תל אביב

סוף שבוע בבית? זמן אידיאלי לטיפוח (וגם לקצת שמש במרפסת)

אם פספסתן את פוסט הטיפוח הגדול שעלה השבוע לבלוג, סוף השבוע זה זמן מצוין להתעדכן, ללמוד וכמובן להתחיל וליישם שגרת טיפוח מפנקת לפנים, כזו שתעשה לכן טוב על הלב ותקדם אתכן שלב אחד נוסף לעוד גלואי ובריא. ואם יש לכן שאלות, ייתכן שאת התשובות תמצאו בפוסט השאלות והתשובות שעלה ממש לאחרונה לקטגוריית ‘שמתי לי פודרה’. קריאה מהנה, והכי חשוב – סוף שבוע רגוע!

סוף שבוע רגוע בבית

לובשת: me369

תכשיטים: שני יעקובי

צילום: ליה גלדמן

גילוי נאות

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: